شناسه خبر : 48497

اختصاصی چابک آنلاین؛

آپارتمان نوساز در ولنجک چند؟

آپارتمان نوساز در ولنجک چند؟

در گزارش امروز قیمت آپارتمان‌های نوساز در ولنجک را بررسی کرده‌ایم.

چابک آنلاین، مریم علیایی، محله ولنجک یکی از محلات منطقه ۱ تهران است. موقعیت جغرافیایی ولنجک به گونه ای است که از شمال به ارتفاعات توچال، از سمت جنوب به بزرگراه چمران، از شرق به رودخانه ولنجک و زعفرانیه و از غرب به درکه متصل می شود.

محله ولنجک جزو مناطق خوش آب‌وهوای تهران محسوب می‌شود.  این محله به دلیل برخورداری از موقعیت مناسب، آب و هوای عالی و جمعیت پایینی که دارد یکی از مناطق محبوب و دلخواه برای سکونت به شمار می‌رود.

ولنجک به دلیل جمعیت پایین و قرارگیری در نقطه مناسب از شلوغی و آلودگی کمتری برخوردار است. از سویی دیگر نزدیک بودن به ارتفاعات توچال و همچنین دارا بودن بوستان‌های متعدد موجب شده تا شرایط زندگی برای ساکنان و کسانی که قصد مهاجرت به این بخش را دارند عالی باشد.

بهترین منطقه ولنجک از دیدگاه‌های مختلف، متفاوت است. چرا که بسیاری از مردم دسترسی به حمل‌ونقل عمومی را جزو ویژگی‌های مهم می‌دانند و عده‌ای نیز به خوش آب‌وهوا بودن و بکر بودن منطقه اهمیت می‌دهند. به طور کلی خیابان ولنجک و بلوار دانشجو در این محله از محبوبیت بالایی برخوردار هستند.

همانطور که اشاره شد ولنجک منطقه یک تهران که گرانترین منطقه تهران محسوب می شود قرار داد، بر اساس آخرین آمار قیمت مسکن، منطقه ۱ با متوسط قیمت ۱۵۰ میلیون تومان برای هر مترمربع زیربنای مسکونی گرانترین منطقه تهران است. با توجه به این موضوع قیمت مسکن در ولنجک نیز نسبت به بسیاری از محلات تهران بالاتر است.

اگر قصد خرید آپارتمان نوساز در ولنجک را دارید باید حدقل ۲۳ میلیارد تومان پس انداز داشته باشید، با این مبلغ می‌توانید یک آپارتمان ۱۰۰ متری نوساز در ولنجک خریداری کنید.

با ۳۰ میلیارد تومان می توانید یک واحد ۱۱۹ متری نوساز در ولنجک بخرید.

خرید آپارتمان ۲۰۰ متری نوساز در ولنجک ۴۴ میلیارد تومان هزینه دارد.

یک واحد ۲۷۰ متری نوساز در ولنجک نیز ۱۰۰ میلیارد تومان قیمت گذاری شده است.

قیمت آپارتمان نوساز در ولنجک
محله متراژ سال ساخت قیمت کل (تومان)
ولنجک ۱۰۰ ۱۴۰۲ ۲۳٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
ولنجک ۱۰۶ ۱۴۰۲ ۲۵٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
ولنجک ۱۱۹ ۱۴۰۲ ۳۰٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
ولنجک ۱۲۵ ۱۴۰۲ ۳۱٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
ولنجک ۱۳۲ ۱۴۰۲ ۳۳٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
ولنجک ۱۶۰ ۱۴۰۳ ۳۶٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
ولنجک ۲۰۰ ۱۴۰۲ ۴۴٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
ولنجک ۲۲۰ ۱۴۰۲ ۵۵٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
ولنجک ۲۴۰ ۱۴۰۲ ۷۵٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
ولنجک ۲۷۰ ۱۴۰۲ ۱۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰

*لازم به ذکر است که قیمت‌های درج شده بر اساس مبالغی است که در تهران برای فروش گذاشته شده است، چابک آنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد و قیمت مسکن در مناطق مختلف با توجه به سال ساخت، امکانات مختلف و شرایط دیگر متفاوت خواهد بود.

ارسال نظر