شناسه خبر : 47904

اختصاصی چابک آنلاین؛

آپارتمان نوساز در قلهک چند؟

آپارتمان نوساز در قلهک چند؟

در گزارش امروز قیمت آپارتمان‌های نوساز در قلهک را بررسی کرده‌ایم.

به گزارش چابک آنلاین، قلهک در شمال شهر پایتخت و منطقه 3 شهرداری قرار دارد که علاوه بر آب‌و‌هوای بسیار خوب، دسترسی مناسبی به سایر نقاط تهران دارد، این محله از سمت شرق به محله دروس، از سمت شمال به محله دولت، از غرب به زرگنده و از جنوب با محله قبا منتهی می شود.

خیابان یخچال، خیابان اصلی قلهک به شمار می رود، همچنین خیابان دولت نیز از خیابان‌های قدیمی‌ این محله محسوب می‌شود.

زندگی در محله قلهک تهران برای افرادی مناسب است که خواهان زندگی در محله خوش آب و هوایی هستند که دارای سطح مالی بالایی می باشند.

میانگین قیمت خانه در محله قلهک تهران به دلیل امکانات رفاهی متعدد مانند مراکز خرید، مراکز آموزشی و ...بالا است،  بافت این محله مسکونی، بازسازی شده و نوساز است و به تعبیر دیگر بسیاری از ساختمان های قدیمی در این محله بازسازی و نوسازی شده اند، اما با این وجود ملک های کلنگی متعددی در این محله وجود دارند.

همانطور که گفتیم قلهک یکی از مناطق شمال تهران است که خانه های آن از قیمت بالایی برخوردار می باشند اگر قصد خرید خانه در این منطقه دارید باید با یک پس اندازه نسبتا بالا اقدام کنید.

برای خرید یک واحد نقلی نوساز در محله قلهک باید حداقل ۱۰ میلیارد تومان بودجه داشته باشید، یک واحد نقلی ۶۴ متری در قلهک ۱۰ میلیادر و ۲۵۰ میلیون تومان قیمت دارد.

قیمت یک واحد ۸۵ متری نوساز در قلهک نیز ۱۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون و قیمت آپارتمان ۱۰۰ متری در قلهک ۱۰ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان است.

همچنین آپارتمان نوساز ۲۰۰ متری در قلهک ۵۰ میلیارد تومان قیمت خورده است.

قیمت آپارتمان نوساز در قلهک
محله متراژ سال ساخت قیمت کل (تومان)
قلهک ۶۴ ۱۴۰۲ ۱۰ میلیارد و ۲۵۰ میلیون
قلهک ۸۵ ۱۴۰۲ ۱۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون
قلهک ۹۰ ۱۴۰۲ ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون
قلهک ۹۵ ۱۴۰۲ ۱۹ میلیارد
قلهک ۱۰۰ ۱۴۰۲ ۱۹ میلیارد و ۹۰۰ میلیون
قلهک ۱۱۰ ۱۴۰۲ ۲۰ میلیارد و ۹۰۰ میلیون
قلهک ۱۲۰ ۱۴۰۲ ۲۴ میلیارد
قلهک ۱۸۰ ۱۴۰۲ ۴۰ میلیارد
قلهک ۲۰۰ ۱۴۰۲ ۵۰ میلیارد
قلهک ۲۱۸ ۱۴۰۲ ۶۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون

*لازم به ذکر است که قیمت‌های درج شده بر اساس مبالغی است که در تهران برای فروش گذاشته شده است، چابک آنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد و قیمت مسکن در مناطق مختلف با توجه به سال ساخت، امکانات مختلف و شرایط دیگر متفاوت خواهد بود.

ارسال نظر