شناسه خبر : 34942

اختصاصی چابک آنلاین؛

“مأموریت غیرممکن ۷ ”به دنبال افتتاحیه داخلی ۹۰ میلیون دلاری

“مأموریت غیرممکن ۷ ”به دنبال افتتاحیه داخلی ۹۰ میلیون دلاری

فیلم جدید مجموعه "ماموریت غیرممکن" با بازی تام کروز ممکن است رکورد افتتاحیه تمام قسمت‌های قبلی این فیلم اکشن محبوب را بشکند.

چابک آنلاین، تهمینه منصوری روشن، پیش‌بینی می‌شود در پنج روز اول اکران در سینماهای ایالات متحده حدود ۹۰ میلیون دلار و تنها در آخر هفته بیش از ۶۰ میلیون دلار بفروشد.

این فیلم قرار است در تاریخ ۱۲ جولای اکران شود و اولین قسمت از این مجموعه دو قسمتی است. 

تام کروز به عنوان مامور اتان هانت بازمی‌گردد که باید با تهدیدات جدیدی روبرو شود و همانطور که از نامش پیداست باید ماموریتی غیرممکن را به پایان برساند. 

هیلی آتول، پوم کلمنتیف، ونسا کربی، هنری چرنی و وینگ ریمز نیز از بازیگران آن هستند. 

photo_2023-06-24_12-36-27

رکورد قبلی افتتاحیه این فیلم متعلق به Mission: Impossible – Fallout 2018 است که در اولین آخر هفته ۶۱.۲  میلیون دلار فروش داشت.

 مقام دوم به Mission: Impossible II در سال ۲۰۰۰(۵۷.۸میلیون) و سوم به Mission: Impossible - Rogue Nation در سال ۲۰۱۵ (۵۵.۵ میلیون) تعلق گرفت.

جالب اینجاست که در یکی از مصاحبه‌ها، کروز گفته که  “خلاصه کردن داستان در یک فیلم ۲ ساعته که چیزهای زیادی برای نشان دادن دارد، فایده ای ندارد.

” تام کروز پرسیده چرا به اجبار بسیاری از موضوعات مهم را کوتاه می‌کنیم؟” به همین دلیل تصمیم گرفته شد که قسمت آخر سریال به دو قسمت تقسیم شود.

فیلم‌هایی که با حضور تام کروز ساخته می‌شوند بسیار محبوب هستند و از آنجایی که این آخرین قسمت از مجموعه است، موفقیت آن حتی قطعی‌تر به نظر می‌رسد.

تام کروز یکی از بزرگ ترین ستارگان پولساز سینما و از حامیان اکران و پخش فیلم به صورت سنتی است. 

این بازیگر تاکید کرده که فیلم‌هایش فقط در سینماها نمایش داده می‌شوند و در پلتفرم‌های پخش خانگی در دسترس نخواهند بود.

 

ارسال نظر