شناسه خبر : 50196

با همکاری مشترک پلنت و بیمه پاسارگاد:

رویداد ملی «چهره‌های شاخص نوآوری در فروش بیمه‌های زندگی» به ایستگاه پایانی رسید

رویداد ملی «چهره‌های شاخص نوآوری در فروش بیمه‌های زندگی» به ایستگاه پایانی رسید

اولین رویداد ملی «چهره‌های شاخص نوآوری در فروش بیمه‌های زندگی» که با همکاری مشترک مرکز نوآفرینی پلنت و شرکت بیمه پاسارگاد برگزار شد، روز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت با تقدیر از نفرات برگزیده خاتمه یافت.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از روابط عمومی پلنت، در جشنواره‌ای که شرکت بیمه پاسارگاد برای تقدیر از نمایندگان برتر فروش و نمایندگان فروش برتر و نوآور در هتل ارم تهران برگزار کرد، از برگزیدگان این رویداد تقدیر شد.

در این مراسم، ایمان ارسطو مدیرعامل مرکز نوآفرینی پلنت، ضمن اشاره به ظرفیت همکاری شرکت‌های بیمه در اشاعه نوآوری، اعلام کرد که پلنت قصد دارد این رویداد را در سال جاری در سطح کشوری و با حضور چندین شرکت بیمه برگزار کند.

شایان ذکر است که اولین رویداد ملی «چهره‌های شاخص نوآوری در فروش بیمه‌های زندگی» که با همکاری پلنت، ویژه نمایندگان بیمه پاسارگاد برگزار شد، داوطلبان در سه مرحله نوآوری‌های خود را به کمیته داوران ارائه کردند. در مرحله اول 443 ورودی در قالب ارائه متنی نوآوری‌ها دریافت شد. پس از غربالگری، 195 نفر به مرحله دوم راه یافتند که در این مرحله 150 نوآوری در قالب فایل ویدئویی ارسال شدند. در نهایت 10 نفر از نمایندگان فروش بیمه پاسارگاد، به صورت مستقیم انتخاب شدند و با 20 نفر هم در مرحله سوم با حضور همه داوران مصاحبه آنلاین به عمل آمد و در پایان 20 نماینده نوآور برتر انتخاب شدند.

photo_2024-05-08_15-48-11

ارسال نظر