شناسه خبر : 31128

اختصاصی چابک آنلاین؛

رونمایی از خدمات استارت آپهای جدید بیمه ای در پلنت

رونمایی از خدمات استارت آپهای جدید  بیمه ای در پلنت

رویداد نوآوردگاه اینشورتک در محل شبکه نوآفرینی سرآمد با نام تجاری پلنت برگزار شد.

چابک آنلاین، زهرا نامداری، این رویداد با حضور کارشناسانی از شرکت های بیمه نوین، پاسارگاد، سامان، ملت، پارسیان، تجارت‌نو، معلم و برخی از فعالان استارتاپی بیمه برگزار شد.

در این رویداد استارتاپ "توکو" به عنوان اولین سامانه تخصصی مشاوره و خرید آنلاین بیمه های زندگی، استارتاپ "یارا 724" به عنوان سامانه جامع هوشمند خسارت خودرو، استارتاپ "سمکاب" به عنوان سامانه ای برای مشاوران، کارشناسان و ارزیابان بیمه و استارت آپ های بیمه ای "بیمپک" و "کور بیمه ای" به ارائه گزارش پرداختند.

استارت آپ "توکو" به عنوان دستیار و مشاوره مجازی هوشمند فعالیت می کند.

هم بنیانگذار این استارت آپ، معتقد است که بازار بیمه‌های عمر در کشور ظرفیت دوبرابر شدن دارد.

توکو وبسایتی برای خرید بیمه نامه عمر است که در آن امکان استعلام گرفتن به صورت آنلاین وجود دارد.

این سامانه می تواند تمام شرکت های بیمه ای و محصولات مختلف بیمه ای را در خود تعریف کند و با توجه به سوالات و اطلاعات مشتری محصول بیمه عمر را به آنها پیشنهاد می دهد، تاجایی که نیاز به مراجعه حضوری برای معاینات پیش نیاز نباشد تا مرحله صدور بیمه نامه پیش می رود.

استارت آپ بعدی که در رویداد نوآوردگاه اینشورتک در محل پلنت به ارائه گزارش پرداخت، بیمپک بود.

بیمپک تلاش می کند تا به تقاضای لحظه ای مشتری پاسخ داده شود.

هم بنیان گزاران این استارت آپ معتقدند که عدم پاسخ به تقاضای موثرو  لحظه ای مشتری، به دلیل در دسترس نبودن  شبکه فروش در زمان و مکان مناسب و یا به صرفه نبودن کارمزد فروش بیمه نامه های خرد و کوچک برای نمایندگان است.

بیمپک به فروش بیمه نامه به صورت پکیج و با سرمایه های ثابت در قالب کارت های بیمه ای می پردازد.

این استارت آپ می تواند در زمینه بیمه نامه هایی همچون حوادث، آسانسور، آتش سوزی و بیمه حیوانات خانگی فعال باشد.

کانال های توزیع این کارت ها، سوپرمارکت ها، فروشگاه های زنجیره ای است و حتی می توان در مکان های خاص مانند دامپزشکی ها کارت بیمه حیوانات  خانگی را توزیع کرد.

استارت آپ سوم، سامانه جامع هوشمند خسارت خودروی "یارا ۷۲۴ " بود که به ارائه گزارش و معرفی خود پرداخت.

یارا 724، پلتفرمی در حوزه خودرو  است که در هنگام تصادفات، خرابی و مشکلات خودرویی به افراد کمک می‌کند.

این سامانه با استفاده از فناوری هوش مصنوعی به ارائه خدماتی در زمینه خسارت خودرو می‌پردازد که از آن جمله می‌توان به سرویس‌های تعیین مقصر صحنه تصادف، اعلام و ثبت خسارت هوشمند، برآورد میزان هزینه خسارت به صورت هوشمند، پیشگیری و کشف تقلب در تصادف، نوبت‌دهی ارزیابان خسارت، تامین قطعات و شبکه تعمیرگاه اشاره کرد.

ارائه چهارم رویداد نوآوردگاه اینشورتک، " استارت آپ کور بیمه ای" بود.

این استارت آپ،هسته خدمت  بیمه گری و ایجاد زیر ساخت اصلی شرکت های بیمه ای  را ارائه می کند.

این سامانه سابقه فعالیت 10 ساله در کشورهای عراق و افغانستان دارد و مدت یکسال است که در کشور شروع به فعالیت کرده و تا کنون صدور 4 میلیون بیمه نامه و 60 میلیون فعالیت بیمه ای موفق در ان انجام شده است.

درآخر این رویداد سمکاب یا همان  (سامانه مشاوران، کارشناسان و ارزیابان بیمه ) به ارائه گزارش  پرداخت.

سامانه سمکاب  با ایجاد و گسترش بسترهای لازم برای ارتباط میان دو دسته کارفرما و کارشناس و تغییر روش انتقال اطلاعات و اعلام نیاز از روش سنتی به روش های دیجیتالی و مدرن، این امکان را فراهم می کند تا کارشناسان با ایجاد پروفایل شخصی و بارگذاری اطلاعات کامل و سوابق تحصیلی و حرفه ای، به همراه تصویر مدرک و گواهینامه معتبر خود از فرصت های شغلی متناسب با اهداف مطلع شده و با کارفرمایان مربوطه مرتبط شوند.

در سمکاب کارفرمایان می توانند پس از ایجاد حساب کاربری خود در صورت نیاز، اطلاعات کارشناسان درخواستی خود را بارگذاری کرده و از میان سوابق ارسالی کارشناس مورد نظر خود را انتخاب کنند.

 

ارسال نظر