شناسه خبر : 41888

اختصاصی چابک آنلاین؛

سرعت حرکت صنعت بیمه به سمت تحول دیجیتال کند است

(فناوری در صنعت بیمه قسمت سوم)

سرعت حرکت صنعت بیمه به سمت تحول دیجیتال کند است

محسن پورکیانی، دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران: تحول دیجیتال واقعیتی است که درحال رخ دادن بوده و در خصوص صنعت بیمه بسیار به کندی پیش رفته اما نمی شود گفت که هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

چابک آنلاین، بهاره تاجرباشی، نباید شک کرد که شرکت هایی که نتوانند خود را با تحول دیجیتال هماهنگ کنند مطمئنا در آینده از بین خواهند رفت.

صنعت بیمه باید  این واقعیت را در نظر بگیرد و به سرعت به دنبال تغییر باشد.

نیازهای جدید مردم و خصوصا جوانان را باید درک  و به آن سمت حرکت کرد و شرکت هایی که نتوانند به آن سمت بروند از بین می روند.

صنعت بیمه هنوز دوره دیجیتال را به خوبی طی نکرده که هوش مصنوعی مطرح شده  موسسه معتبر مکنزی در یک گزارش مطرح  کرده  که هوش مصنوعی 25 درصد هزینه ها را کاهش می دهد.

یعنی در مجموع 490 میلیارد دلار از هزینه های صنعت بیمه با به کار گیری هوش مصنوعی کاهش می یابد.

همانطور که تحول دیجیتال و استارت آپ ها راه افتادند و بخشی از هزینه ها را کاهش دادند، شرکت هایی که زیر ساخت این موضوعات را نداشته باشند نمی توانند هزینه های خود را کاهش دهند و محصولات آنها نمی تواند با سایر شرکت ها رقابت کند و از بین خواهند رفت.

شاید گام اول آن تربیت کارمند دیجیتالی است یعنی با سخت افزار و نرم افزار مشکل حل نمی شود بلکه کسب و کارها باید به سمت دیجیتالیزه شدن بروند و از حد شعار بگذرد و در این خصوص وارد عمل شویم.

 

حجم ویدیو: 32.78M | مدت زمان ویدیو: 00:03:15 دانلود ویدیو
ارسال نظر