شناسه خبر : 13100

کلیات طرح نقل و انتقال سوابق بیمه یا بازنشستگی تصویب شد

کلیات طرح نقل و انتقال سوابق بیمه یا بازنشستگی تصویب شد

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از تصویب کلیات طرح نقل و انتقال سوابق بیمه یا بازنشستگی میان صندوق‌های بازنشستگی در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از خانه ملت، علی بابایی کارنامی در تشریح دستورکار جلسه روز یکشنبه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: در این جلسه طرح نقل و انتقال سوابق بیمه یا بازنشستگی میان صندوق‌های بازنشستگی که از سوی تعدادی از نمایندگان مطرح شده بود مورد بررسی قرار گرفت و کلیات آن به تصویب رسید.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس افزود: این طرح برای بررسی جزییات آن به کمیته تخصصی بررسی صندوق‌های بیمه‌ای ارجاع داده شد تا بعد از ۲ هفته آینده، نتیجه بررسی‌ها در صحن مجدد مورد بررسی قرار گیرد.

بابایی‌کارنامی تصریح کرد: اهداف گزینه پیشنهادی برای اداره وزارت صنعت، معدن و تجارت از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت و یک تشکیک مساعی صورت گرفت و در نتیجه قرار شد برای رفع ابهامات موجود تا روز سه‌شنبه برنامه‌ها و اهدافی که وی مطرح کرده است بیشتر مورد بررسی قرار گیرد و بر مبنای امانتداری که نمایندگان در پی سوگندی که یاد کرده‌اند بر آن تاکید دارند، تصمیم صحیحی در جهت انتخاب وزیر مناسب برای اداره این وزارتخانه داشته باشیم.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مهمانان حاضر در این نشست، یادآور شد: در این نشست مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، نمایندگانی از صندوق بازنشستگی و سایر صندوق‌های بیمه‌ای، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور و مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.

 

ارسال نظر