شناسه خبر : 10515

اختصاصی چابک‌آنلاین

نیمی از خریداران محصولات در آمریکا نیازمند راهنمایی متخصصان بیمه‌ای هستند

نیمی از خریداران محصولات در آمریکا نیازمند راهنمایی متخصصان بیمه‌ای هستند

فناوری تنها مرحله تحول در صنعت بیمه است که بدون پذیرش کامل آن، این صنعت نمی‌تواند رو به جلو حرکت کرده و به نسل بعدی کارمندان و مشتریان خود خدمت کند.

چابک‌آنلاین، رژین میدانی، با پذیرش کامل فناوری، عوامل بهره وری در معاملات رشد کرده و شرکت ها می توانند در بستر این معاملات شکوفا شوند و این امر به مشتریان و تجارت آن ها سود حداکثری می رساند.

با این حال، به طور گسترده، نوآوری تنها به کارگیری فناوری در صنعت بیمه نیست بلکه بهره گیری از ایده های جدید و تطبیق گردش کار با نسل جدید هم شامل نوآوری شده و سبب بهبود نتایج حاصله می شود.

تمام فناوری ها به طور یکسان طراحی نشده اند بلکه تعداد راه حل های ممکن برای مسائل گوناگون به تعداد ستارگان در آسمان است. به همین ترتیب، هر شرکتی باید وسایل جدیدی را به کار گیرد که ویژگی های زیر را دارا هستند:

* انعطاف پذیری: عرصه فناوری های مدرن به شکلی توسعه یافته اند تا بتوانند با بقیه سیستم ها به وسیله رابط‌های برنامه نویسی و دیگر ابزار، ادغام شوند.

* مقیاس پذیری: رشد شرکتهای  بیمه ای به توانایی ایجاد تحول در آن ها بستگی دارد تا بتواند محصولات بیشتری به مشتریان ارائه دهد بنابراین داشتن فناوری که می تواند همراه با تجارت رشد کند، مهم است.

* قابل درک: در طول سال های اخیر، آموزش به کارکنان شرکتهای  بیمه ای برای یادگیری به روزرسانی هایی که در نرم افزارها صورت می گرفت، وقت زیادی را اشغال می کرد.

هرچه فناوری های به کار گرفته شده حسی تر و قابل درک تر باشند، زمان کمتری برای آموزش کارکنان تلف می شود در نتیجه کارآیی بالاتر می رود.

از طرفی دیگر، آژانس های بیمه ای در آینده باید به این امر توجه کافی داشته باشند که ملزم به انتخاب ابزارهای مناسب تری برای تحویل محصولات آن ها به مشتری هستند.

تخمین سود بیمه ای ارائه شونده به مشتری به صورت دیجیتالی، یک ابزار تاثیرگذار برای شرکت های بیمه ای به شمار می آید تا از اتلاف وقت خود جلوگیری کنند و انتخاب های متنوع تری را در اختیار مشتریان خود بگذراند و در نتیجه تجربه بهتری رابرای آن ها رقم بزنند.

تفاوتی که شرکتهای های بیمه ای آینده را با شرکت های فعلی متمایز می کند، در این است که آن ها چه فعالیت هایی انجام خواهند داد آشکار نمی شود بلکه مبتنی بر این اصل خواهد بود که آن ها به چه شکلی این فعالیت ها را انجام می دهند.

تا سال 2019، 73 میلیون نفر از افراد 23 تا 38 سال، 35 درصد از مشتریان و نیروی کار صنعت بیمه ای ایالات متحده را تشکیل می دادند. این افراد دقیقا نسلی هستند که پس از انتشار عمومی اینترنت بر روی کار آمده اند.

از این رو، شرکت های بیمه ای تاثیر دسترسی و مشارکت این نسل را باید در برنامه های خود قرار دهند چرا که فناوری و اینترنت تاثیر شگرفی بر نحوه عملکرد و تفکر این نسل گذاشته است.

یک باور رایج وجود دارد که تنها مشتریان جوان هستند که تمایل دارند به صورت آنلاین از طریق اپلیکیشن ها به تجارت بپردازند اما تحقیقتی که توسط لیبرتی میوچوآل و سیفکو انجام شده است، شواهد برعکسی را نشان می دهد.

براساس این تحقیق، تقریبا نیمی از مشتریان بین 23 تا 38 ساله به دنبال متخصصان بیمه ای می گردند که آن ها را در انتخاب بیمه نامه راهنمایی کنند.

80 درصد این افراد که با شرکت های بیمه ای کار می کنند، به شخصی نیار دارند تا محصولات را برای آن ها شرح دهد.

در آینده شرکت های بیمه ای ملزم بر این خواهند بود که خطوط شخصی و تجاری را به نحوی ارائه دهند که مشتریان حس کنند بهترین تجربه را به دست آورده اند که این فعالیت ها شامل توجه و تعامل مداوم و مثبت شرکت ها با مشتریان است چه به صورت آنلاین، چه تلفنی و چه حضوری.

دسترسی و خرید و فروش آسان و آنلاین بیمه نامه ها دیگر تنها یک راه حل اختیاری نیست بلکه شرکت ها برای بقای خود آن را باید در دستور کار خود قرار دهند.

در حال حاضر مردم همانطور که برای خرید کفش یا تلفن همراه می توانند از سایت آمازون استفاده کنند، این شرکت توانایی این را در اختیار مشتریان خود گذاشته است تا برای خرید بیمه نامه و حتی باز کردن حساب بانکی نیز به آن مراجعه کنند.

ارسال نظر