شناسه خبر : 42581

اختصاصی چابک آنلاین؛

جذب سرمایه ۱۸ میلیون دلاری استارت آپ "سوم" در عربستان

جذب سرمایه 18 میلیون دلاری استارت آپ "سوم" در عربستان

اپلیکیشن "سوم" یکی از استارت آپ های عربستانی است که تنها ۱۸ ماه از  آغاز به کار آن  گذشته  است.

چابک آنلاین، فوادپورعبادی، این اپلیکیشن که در زمینه خرید و فروش لوازم دسته دوم فعالیت می کند، موفق شده در این چند ماه، سهم بازار بسیار خوبی را به دست آورده و در میان شهروندان عربستان سعودی به شهرت خوبی برسد.

مقر اصلی این شرکت در شهر ریاض پایتخت عربستان سعودی است.

پایه فعالیت اپلیکیشن "سوم تضمین سلامت محصول خریداری شده، اعلام شده است.

به همین دلیل ،این شرکت روز گذشته موفق شد 18 میلیون دلارسرمایه  جدید برای توسعه فعالیت خود بدست آورد.

بنیانگذاران استارت آپ "سوم" سه جوان عربستانی به نام های فهد الحسن، بدر المبارک، و فهد البسام، هستند. 

این سه جوان، موفق شدند در طول 18 ماه، حجم فعالیت، درآمد و خدمات رسانی خود را چهار برابر افزایش دهند. ازهمین رو سرمایه گذاران به آنها اعتماد کرده و با سرمایه گذاری 18 میلیون دلاری در این استارت آپ موافقت کرده اند.

خدمات اپلیکیشن "سوم" در حال حاضر به 150 شهر در سراسر عربستان سعودی  توسعه یافته  و هر روز بازار آن گسترده تر می شود زیرا موفق شده اعتماد شهروندان کشورشان را بدست آورند.

اپلیکیشن "سوم" تا این لحظه ، بیش از چهار میلیون بار توسط کاربران عربستانی دانلود شده و اخیرا هم از سوی برخی کاربران امارات متحده عربی مورد استقبال قرار گرفته است.

پیش بینی می شود با بودجه جدیدی که قرار است در این استارت آپ تزریق شود، به سرعت در دیگرکشورهای عربی حوزه خلیج فارس فعالیت خود را آغاز کند.

بنیانگذاران این استارت آپ در برنامه خود در تلاش  هستند تا ازبازار فروش 40 میلیارد دلاری درکشورهای عربی سهمی برای خود دست و پا کنند.

ارسال نظر