اختصاصی چابک آنلاین؛

اولیاء جایگزین وزیر صمت در گروه مپنا شد

اولیاء جایگزین وزیر صمت در گروه مپنا شد

محمد اولیاء به عنوان عضو هیأت مدیره و مدیرعامل جدید گروه مپنا انتخاب شد.

چابک آنلاین، زهرا نامداری، پیش از این عباس علی‌آبادی، وزیر کنونی صنعت، معدن و تجارت مدیریت عامل شرکت گروه مپنا را برعهده داشت.

گروه مپنا مجموعه‌ای متشکل از نزدیک به 70 شرکت است که در صنایع نیروگاهی، نفت و گاز، حمل و نقل ریلی، آب، سلامت، برقی‌سازی، موتورهای هوایی و فناوری اطلاعات مشغول به فعالیت است.

دامنه فعالیت‌های گروه مپنا در این صنایع شامل توسعه و انتقال فناوری‌های روز جهان، طراحی و تولید تجهیزات کلیدی متکی به فناوری‌های پیشرفته، مدیریت و اجرای پروژه‌های بزرگ، سرمایه‌گذاری و نیز ارائه طیف وسیعی از خدمات مهندسی، بهره‌برداری، تعمیرات و بهینه‌سازی است.

محمد اولیاء، مدیرعامل جدید گروه مپنا، متولد سال ۱۳۴۹ و دانش آموخته مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک به ترتیب از دانشگاه‌های فردوسی مشهد و صنعتی شریف است.

اولیاء از سال ۱۳۷۸ در گروه مپنا در سمت‌های مختلف اجرایی، مدیریتی و همچنین هیأت مدیره شرکت‌های مختلف گروه مپنا فعالیت داشته است.

ازقرار معلوم، محسن امیری و خلیل بهبهانی هم به عنوان اعضای جدید شرکت گروه مپنا انتخاب شده‌اند و علیرضا خجسته وهاب زاده در هیات مدیره این شرکت ماندگار شد.

 

ارسال نظر