شناسه خبر : 23204

آموزش های امدادی به دانش آموزان مدارس در سراسر کشور

آموزش های امدادی به دانش آموزان مدارس در سراسر کشور

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از آمادگی این سازمان برای آموزش‌های امدادی به مدارس کشور خبر داد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از خبرگزاری صداوسیما، رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر به مناسبت هفته‌ی هلال احمر با حضور در برنامه تهران ما سلامت، وظایف و برنامه‌های سازمان جوانان را تشریح کرد و گفت: یکی از بحث‌های مد نظر ما از وظایف آموزش همگانی رایگان برای همه مردم است‌ و آموزش به دانش آموزان هم بحث دیگری است که تا به حال در ۸ هزار مدرسه در حال انجام است و با تفاهم نامه جدیدمان این تعداد مدارس را به ۱۶ و بیشتر از آن خواهیم رساند

گل افشان در این باره گفت: اعضای سازمان جوانان از روز‌های ابتدایی شیوع بیماری کرونا تا دوران واکسیناسیون در کنار مردم بودند.

وی افزود: در حوادث مختلف مثل سیل، زلزله و موضوعات مختلف در قالب گروه‌های پشتیبان به دنبال کاهش آلام حادثه دیده گان بودند.

رئیس سازمان جوانان ادامه داد: ما در جمعیت هلال احمر نه تنها در ایران بلکه در سراسر دنیا هفت اصل را باید پیگیری بکنیم یکی از آن هفت اصل انسانیت، داوطلبانه بودن، بی غرضی، بی طرفی، جهان شمولی، وحدت وهفتم استقلال است.

گل افشان گفت: ما برای مناطق حاشیه‌ای کم برخوردار در سراسر کشور تیم‌های پیشگامان پیشرفت را آموزش می‌دهیم و جوانان همان منطقه را توانمند می‌کنیم.

ارسال نظر