شناسه خبر : 47538

اختصاصی چابک آنلاین؛

رهن کامل در ولنجک چقدر است؟

رهن کامل در ولنجک چقدر است؟

در گزارش امروز قیمت رهن کامل در منطقه ولنجک تهران را بررسی کرده‌ایم.

به گزارش چابک آنلاین، محله ولنجک در منطقه ۱ تهران قرار دارد و جزو مناطق خوش آب‌وهوای تهران محسوب می‌شود.  این محله به دلیل برخورداری از موقعیت مناسب، آب و هوای عالی و جمعیت پایینی که دارد یکی از مناطق محبوب و دلخواه برای سکونت به شمار می‌رود.

موقعیت جغرافیایی ولنجک به گونه ای است که از شمال به ارتفاعات توچال، از سمت جنوب به بزرگراه چمران، از شرق به رودخانه ولنجک و زعفرانیه و از غرب به درکه متصل می شود.

ولنجک به دلیل جمعیت پایین و قرارگیری در نقطه مناسب از شلوغی و آلودگی کمتری برخوردار است. از سویی دیگر نزدیک بودن به ارتفاعات توچال و همچنین دارا بودن بوستان‌های متعدد موجب شده تا شرایط زندگی برای ساکنان و کسانی که قصد مهاجرت به این بخش را دارند عالی باشد.

بهترین منطقه ولنجک از دیدگاه‌های مختلف، متفاوت است. چرا که بسیاری از مردم دسترسی به حمل‌ونقل عمومی را جزو ویژگی‌های مهم می‌دانند و عده‌ای نیز به خوش آب‌وهوا بودن و بکر بودن منطقه اهمیت می‌دهند. به طور کلی خیابان ولنجک و بلوار دانشجو در این محله از محبوبیت بالایی برخوردار هستند.

برای رهن کامل یک واحد نقلی در ولنجک به بیش از 1 میلیارد تومان بودجه نیاز دارید.

رهن یک واحد نقلی ۶۵ متری ۸ ساله در ولنجک ۱ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان و رهن یک واحد نقلی ۷۱ متری ۲۲ ساله ۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان است.

با ۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان می‌توان یک واحد ۱۰۸ متری ۱۴ ساله، یک واحد ۱۱۰ متری ۵ ساله و یک واحد ۱۲۶ متری ۱۸ ساله در مجله ولنجک را رهن کامل کرد.

همچنین رهن کامل یک واحد ۱۸۰ متری در ولنجک با عمر بنای ۷ سال ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان است.

لازم به ذکر است که تمامی این واحدها فول امکانات (دارای آسانسور، پارکینگ و انباری) هستند.

قیمت رهن در ولنجک
محل متراژ سال ساخت قیمت رهن (تومان)
ولنجک ۶۵ ۱۳۹۴ ۱٬۰۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰
ولنجک ۷۱ ۱۳۸۰ ۱٬۱۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
ولنجک ۸۵ ۱۳۹۱ ۱٬۴۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
ولنجک ۸۸ ۱۳۸۸ ۱٬۲۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰
ولنجک ۹۰ ۱۳۹۹ ۱٬۴۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
ولنجک ۱۰۸ ۱۳۸۸ ۱٬۸۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
ولنجک ۱۱۰ ۱۳۹۷ ۱٬۸۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
ولنجک ۱۲۶ ۱۳۸۴ ۱٬۸۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
ولنجک ۱۸۰ ۱۳۹۵ ۳٬۸۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
ولنجک ۲۳۰ ۱۴۰۰ ۷٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰

*لازم به ذکر است که قیمت‌های درج شده بر اساس مبالغی است که در تهران برای رهن گذاشته شده است، چابک آنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد و قیمت رهن در مناطق مختلف با توجه به سال ساخت، امکانات مختلف و شرایط دیگر متفاوت خواهد بود.

ارسال نظر