شناسه خبر : 46758

اختصاصی چابک آنلاین؛

آپارتمان نوساز در نازی آباد چند؟

آپارتمان نوساز در نازی آباد چند؟

در گزارش امروز قیمت مسکن در محله نازی آباد تهران را بررسی کرده‌ایم.

به گزارش چابک آنلاین، نام محله نازی آباد برای همه ما نامی آشنا است. این محله در منطقه ۱۶ شهرداری تهران قرار گرفته است و در زمره قدیمی‌ترین محله‌های تهران است که در جنوب شهر واقع شده است. در محله نازی آباد ۷۰ میدان قرار دارد و به همین دلیل نیز به لحاظ استاندارهای شهری و بافت محله در مقایسه با دیگر محلات جنوب شهر ظاهر زیباتری دارد.

محله نازی آباد در شمال به محله جوادیه و در غرب به محله خانی آباد شمالی و در جنوب به محله یاخچی‌آباد و بهمنیار و از شرق به علی‌آباد و نازی‌آباد شرقی منتهی می‌شود.

برای دسترسی به این محله می‌توان از بزرگراه‌هایی مانند شهید تند گویان، آزادگان، رجایی و بعثت استفاده کرد یا با استفاده از خط ۱ مترو تهران به این منطقه دسترسی پیدا کرد.

محله نازی آباد تهران در مقایسه با دیگر محلات جنوبی ظاهر بهتری دارد و بافت آن امروزی و جدیدتر است. اما با این حال در این محدوده هم آپارتمان‌های قدیمی و هم خانه‌های ویلایی و آپارتمان‌های نوساز به چشم می‌خورد. اما با توجه به رشد آپارتمان سازی در تهران تراکم آپارتمان‌ها در این منطقه از تهران بیشتر است.

برای صاحبخانه شدن در نازی آباد باید حدود ۳ میلیارد تومان بودجه داشته باشید.

با ۲ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان می‌توانید یک آپارتمان ۴۰ متری در این منطقه خریداری کنید، قیمت آپارتمان نوسازی ۵۰ متری در نازی آباد ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است.

اگر آپارتمان میان متراژ مد نظر شماست به بودجه ای بین ۶ الی ۸ میلیارد تومان نیاز دارید. یک آپارتمان ۸۰ متری نوساز در نازی آباد ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و یک آپارتمان نوساز ۱۰۰ متری نیز ۸ میلیارد تومان قیمت خورده است.

قیمت مسکن در نازی آباد
محله متراژ امکانات سال ساخت قیمت کل (تومان)
نازی آباد ۴۰ آسانسور ۱۴۰۲ ۲٬۸۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰
نازی آباد ۵۰ آسانسور و پارکینگ ۱۴۰۲ ۳٬۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
نازی آباد ۵۶ آسانسور و انباری ۱۴۰۲ ۴٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
نازی آباد ۶۲ آسانسور و پارکینگ ۱۴۰۲ ۴٬۸۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
نازی آباد ۷۴ آسانسور و پارکینگ ۱۴۰۲ ۵٬۵۸۰٬۰۰۰٬۰۰۰
نازی آباد ۸۵ آسانسور و پارکینگ ۱۴۰۲ ۶٬۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
نازی آباد ۹۴ آسانسور و پارکینگ ۱۴۰۲ ۷٬۷۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
نازی آباد ۱۰۰ آسانسور، پارکینگ و انباری ۱۴۰۲ ۸٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
نازی آباد ۱۰۵ آسانسور و پارکینگ ۱۴۰۲ ۸٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
نازی آباد ۱۱۸ آسانسور و پارکینگ ۱۴۰۲ ۸٬۶۲۰٬۰۰۰٬۰۰۰
نازی آباد ۱۵۰ آسانسور، پارکینگ و انباری ۱۴۰۲ ۹٬۲۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰

*لازم به ذکر است که قیمت‌های درج شده بر اساس مبالغی است که در تهران برای فروش گذاشته شده است، چابک آنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد و قیمت مسکن در مناطق مختلف با توجه به سال ساخت، امکانات مختلف و شرایط دیگر متفاوت خواهد بود.

ارسال نظر