شناسه خبر : 46464

اختصاصی چابک آنلاین؛

اجاره خانه در مرزداران چقدر است؟

اجاره خانه در مرزداران چقدر است؟

در گزارش امروز قیمت رهن و اجاره در منطقه مرزداران تهران را بررسی کرده‌ایم.

به گزارش چابک آنلاین، محله مرزداران تهران به دلیل امکانات رفاهی مناسب میان تهرانی ها از محبوبیت زیادی برخوردار است.

بلوار مرزداران تهران به طور قطع یکی از محله ای محبوب و شناخته‌ شده در شمال غرب استان تهران است این محله در منطقه ۲ شهرداری تهران واقع شده است. نام محله مرزداران نیز از روی نام این بلوار گرفته شده است. بلوار مرزداران از ابتدا تا انتهای محله امتداد داشته و تمامی خیابان های مهم مرزداران را به یکدیگر متصل می کند.

محله مرزداران از سمت شمال به بزرگراه حکیم، از سمت شرق به بزرگراه شیخ فضل الله نوری از سمت جنوب به بلوار جلال آل احمد و از سمت غرب به خیابان اشرفی اصفهانی منتهی می شود.

منطقه مرزداران تهران به خیابان‌های پهن و عریض معروف است. غالب خانه های این محله در گذشته ویلایی با تعداد طبقات محدودی بوده اما امروزه با بالا رفتن قیمت ها، خانه‌های ویلایی به برج‌های مسکونی و تجاری تبدیل شده اند. در نتیجه شهرک هایی چون شهرک ژاندارمری که در مرکز محله مرزداران قرار دارد یکی از قدیمی‌ترین شهرک‌های این محله به‌ حساب می‌آید.

در بلوار مرزداران تهران محله هایی وجود دارد که از لحاظ بافت آپارتمان و میزان قیمت با یکدیگر متفاوت هستند. در ابتدای بلوار مرزداران خیابان هایی نظیر ناهید و اباالفضل معروف اند نکته قابل توجه این است که  قیمت آپارتمان در این خیابان ها کمتر از سایر قسمت های دیگر این محله است. در اواسط بلوار مرزدارن خیابان های ابراهیمی و لاله هر نوع خانه ای در آنها یافت می شود و قیمت آپارتمان در این خیابان ها کمی بیشتر است البته به خیابان لاله و البته بیشتر قسمت شمالی اتوبان حکیم شهرک هما می گویند.

در قسمت جنوبی بلوار مرزداران خیابان های سرسبز ایثار و آریافر وجود دارند که میتوان بافت خانه ها و نوع محله را با خیابان های ابراهیمی و لاله هم ردیف دانست. در قسمت شمالی این بلوار دو خیابان سپهر و البرز از گران قیمت ترین قسمتهای بلوار مرزداران به شمار می روند به این دلیل که نسبت به محله های دیگر خلوت تر و بافت کوچه ها و خیابان های آن کمی به شهرک غرب شباهت دارد و از طرفی بیشتر آپارتمان های آنها لوکس هستند.

برای اجاره یک واحد نقلی ۴۰ متری در مرزدارن باید حداقل ۱۲۰ میلیون رهن و ۱۰ میلیون تومان اجاره ماهیانه بپردازید، لازم به ذکر است که عمر بنای این واحد ۲۲ سال است. رهن کامل یک واحد ۵۵ متری ۱۴ ساله در مرزداران نیز ۷۳۰ میلیون تومان است.

برای اجاره یک واحد ۸۰ متری ۱۰ سال ساخت در محله مرزداران نیاز به ۵۰۰ میلیون پول پیش و ۱۵ میلیون پرداختی ماهیانه دارید، رهن کامل یه واحد ۱۰ متری ۸ ساله در مرزداران نیز ۱ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان است.

قیمت اجاره خانه در مرزداران
محل متراژ سال ساخت قیمت رهن (تومان) قیمت اجاره (تومان)
مرزداران ۴۰ ۱۳۸۰ ۱۲۰ میلیون ۱۰ میلیون
مرزداران ۵۵ ۱۳۸۸ ۷۳۰ میلیون ---
مرزداران ۶۰ ۱۳۹۹ ۵۰۰ میلیون ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار
مرزداران ۷۰ ۱۴۰۱ ۱ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ---
مرزداران ۸۰ ۱۳۹۲ ۵۰۰ میلیون ۱۵ میلیون
مرزداران ۹۰ ۱۳۹۴ ۱ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ---
مرزداران ۱۰۳ ۱۳۹۹ ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ۱۵ میلیون
مرزداران ۱۰۷ ۱۳۹۹ ۶۰۰ میلیون ۲۶ میلیون
مرزداران ۱۲۰ ۱۴۰۱ ۱ میلیارد ۲۵ میلیون
مرزداران ۱۳۳ ۱۴۰۲ ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ۶ میلیون
مرزداران ۱۶۰ ۱۳۹۵ ۱ میلیارد ۳۰ میلیون
مرزداران ۱۸۵ ۱۴۰۱ ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ---

*لازم به ذکر است که قیمت‌های درج شده بر اساس مبالغی است که در تهران برای اجاره گذاشته شده است، چابک آنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد و قیمت رهن در مناطق مختلف با توجه به سال ساخت، امکانات مختلف و شرایط دیگر متفاوت خواهد بود.

ارسال نظر