شناسه خبر : 18802

سقف پرداخت الکترونیکی خسارت تا ۶۰۰ میلیون تومان افزایش خواهد یافت

سقف پرداخت الکترونیکی خسارت  تا ۶۰۰ میلیون تومان افزایش خواهد یافت

مدیرکل بیمه ایران استان کرمانشاه با اشاره این که این بیمه در ۶ ماه نخست سال جاری ۲۳۵ میلیارد تومان خسارت در استان پرداخت کرده است، گفت: در زمینه پرداخت‌های به موقع خسارت بیمه به مردم در رتبه های اول کشوری قرار داریم.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایرنا، «جمال یوسفی»  به مناسبت سالروز تاسیس شرکت سهامی بیمه ایران در ۱۵ آبان، بیان کرد: بیمه ایران استان کرمانشاه با ۷۵ کارمند و ۳۲۰ دفتر نمایندگی فعال مشغول به خدمت است.

وی اظهار داشت: در استان کرمانشاه به علل مختلفی از جمله زیرساخت های نامناسب و اتومبیل های فرسوده حادثه ها بیشتر بوده و رتبه سوم کشوری در زمینه تصادفات، خسارات و شدت وارده در این زمینه به استان ما اختصاص دارد.

او افزود: در مورد اتومبیل سه خسارت اصلی وجود دارد که ۳۰ الی ۳۵ درصد از آسیب ها مربوط به اتومبیل ها بوده و مابقی برعهده راننده و زیرساخت ها می باشد.

پرداخت به موقع خسارت به بیمه شدگان مهمترین هدف بیمه است

مدیرکل بیمه ایران استان کرمانشاه با اشاره به اینکه مهمترین نگاه در بیمه ایران و تعهدات و قراردادهایی است که به مردم ارائه شده است، گفت: در زمینه پرداخت های به موقع خسارت بیمه به مردم در رتبه های اول کشوری قرار داریم.

وی خاطرنشان کرد: در صورتیکه تولید کنندگان و اصناف تحت پوشش بیمه قرار بگیرند می توانند در مواقع آسیب و خسارات احتمالی از تعطیلی، بیکار شدن نیروها و عدم درآمدزایی جلوگیری کنند.

وی بیان کرد: برای فراهم سازی تسهیلات بهتر و جلوگیری از هدر رفت وقت مردم به بیمه پرداخت الکترونیکی تا سقف ۵۰ میلیون تومان می باشد و از هفته های آتی این مقدار تا سقف ۶۰۰ میلیون تومان پرداخت خسارات توسط بیمه ایران افزایش خواهد یافت.

یوسفی گفت: در زمان کرونا تمام طرف های قرارداد خصوصی و دولتی با بیمه ایران بدون حق الزحمه، هزینه درمان کرونا به صورت رایگان به آنها اختصاص می یابد.

مدیرکل بیمه ایران استان کرمانشاه گفت: جوانان تحصیلکرده علاقمند به عرصه بیمه با ثبت نام در پورتال بیمه ایران و فرآیند آموزش و مصاحبه کد تخصصی بیمه عمر به آنها اختصاص خواهد یافت و بعد رسیدن به شرایط و شیوه نامه می توانند به کد حقیقی و نمایندگی دست پیدا کنند که تاکنون در استان کرمانشاه ۱۲۵ نفر تحت این سامانه قرار گرفته اند.

یوسفی به اهمیت و نقش بیمه های عمر اشاره و عنوان کرد: در دنیای امروز اقتصاد و بیمه ملزم یکدیگر می باشد و افراد با درآمد بیشتر از بیمه عمر، حوادث و سایر بیمه ها استفاده می کنند.

ارسال نظر