شناسه خبر : 21106

مهلت شرکت در طرح حمایتی صندوق رفاه دانشجویان امروز به پایان می رسد

مهلت شرکت در طرح حمایتی صندوق رفاه دانشجویان امروز به پایان می رسد

مهلت شرکت در طرح حمایتی «عید تا عید» صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ویژه دانش آموختگان و دانشجویان بدهکار که از روز سه‌شنبه ۱۲ بهمن آغاز شد امروز (شنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۰) به پایان می‌رسد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایرنا، در اطلاعیه اولیه این طرح مهلت شرکت در طرح حمایتی عید تا عید صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم ویژه دانشجویان و دانش آموختگان از ۱۲ تا ۲۲ بهمن اعلام شده بود که این تاریخ به دلیل تقاضای دانشجویان و دانش آموختگان تا روز ۳۰ بهمن جاری تمدید شد.

 در اجرای این طرح حمایتی دانشجویان و دانش آموختگانی که از تسهیلات و وام‌های صندوق رفاه دانشجویان بهره‌مند و دارای اقساط معوق هستند، تا پایان ساعت اداری امروز می توانند از مزایای این طرح ویژه دانش آموختگان، پرداخت کل بدهی و بهره مندی از بخشودگی ۱۰۰ درصدی خسارت، پرداخت بدهی معوق و بهره مندی از بخشودگی ۵۰ درصدی خسارت و تقسیط مجدد مانده بدهی به تاریخ روز با پرداخت بدهی معوق سررسید شده بهره مند شوند.

دانشجویان که به واسطه تعیین نشدن وضعیت بدهی در موعد مقرر مطابق با مقررات صندوق رفاه دانشجویان، مجموع بدهی آنان به «دین حال» تبدیل شده است، در صورت واریز بدهی‌های نقدی (۱۰ درصد، ودیعه مسکن و خوابگاه) امکان تقسیط بدهی به تاریخ روز برای آنان فراهم می شود.

در مزایای این طرح بخشودگی ۱۰۰ درصدی کارمزد در صورت پرداخت یکباره کل وام‌ها در زمان پایان دوره دریافت وام و تعیین وضعی بدهی قبل از پایان دوره تنفس ۹ ماهه است.

مشمولین این طرح برای ثبت درخواست یا مشکل خود از طریق سایت صندوق رفاه دانشجویان بخش ارتباط با مسوولین و کارشناسان - رفع اشکالات طرح بخشودگی عید تا عید اقدام و با نگهداری کد رهگیری دریافتی نتیجه درخواست خود را از همان مسیر پیگیری کنند.

ارسال نظر