شناسه خبر : 19417

جزییات اعطای تسهیلات شهریه قرض‌الحسنه بعد فراغت از تحصیل دانشگاه آزاد

جزییات اعطای تسهیلات شهریه قرض‌الحسنه بعد فراغت از تحصیل دانشگاه آزاد

رییس صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشجویان مقاطع مختلف این دانشگاه در نیمسال اول تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ می توانند از تسهیلات شهریه قرض الحسنه بعد از فراغت از تحصیل وزارت علوم، استفاده کنند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از دانشگاه آزاد، سیدهادی سیدفضلی افزود: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی براساس بخشنامه ابلاغی به واحدها و مراکز آموزشی، می توانند تا اواسط نیم سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ (اول دی ماه سال ۱۴۰۰)، از دو محل(بانک قرض الحسنه مهرایران و اعتبارات مصوب صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری)، تسهیلات شهریه قرض الحسنه بعد از فراغت از تحصیل، دریافت کنند.

وی ادامه داد: دانشجویان متقاضی می توانند با مراجعه به صندوق رفاه دانشجویان واحد دانشگاهی و پورتال صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به آدرس   http://bp.swf.ir نسبت به ثبت درخواست و تکمیل فرآیند وام خود اقدام کنند.

سید فضلی پیش از این اعلام کرده بود: صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد به منظور رفع دغدغه دانشجویان و خانواده‌های آنها برای تأمین شهریه نسبت به ایجاد زمینه‌های پرداخت شهریه به صورت اقساطی از طریق انعقاد تفاهم‌نامه با بانک‌های عامل برای اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه و ارزان قیمت و کمک هزینه شهریه دانشجویان اقدام کرده است.

ارسال نظر