شناسه خبر : 34231

اختصاصی چابک آنلاین؛

نسخه ترسناک داستان “سیندرلا” دردست ساخت است

نسخه ترسناک داستان “سیندرلا” دردست ساخت است

سیندرلا یکی از شناخته‌شده‌ترین داستان‌های جهان است، اما بدون شک نسخه انیمیشنی دیزنی بیشترین ماندگاری را درحافظه عموم داشته است.

چابک آنلاین، تهمینه منصوری روشن، این روزها دیزنی رویکرد تازه‌ای را برای ساخت فیلم آغاز کرده و آن بردن داستان‌‌‌های کلاسیک به ژانر وحشت است. 

فیلم “وینی پو و عسل” یک نمونه موفق از این سری فیلم‌های دیزنی است. 

حالاسازندگان در حال بررسی و برنامه ریزی برای ساخت نسخه‌ی ترسناک از “سیندرلا” هستند. 

l-intro-1684794703

 

 “ریس فریک-واترفیلد” کارگردان نسخه ترسناک از خرس دوست داشتنی که عاشق عسل است تأیید کرد که او درحال حاضر روی اقتباس مشابه دیگری از “پیتر پن” کار می کند. 

علاوه بر این او به تازگی تایید کرده که یک فیلم ترسناک براساس سیندرلا در شرف فیلمبرداری است.

واتر فیلد، بازیگر و کارگردانی است که به خوبی با این شخصیت‌های محبوب و اغلب کودکانه و وجوه تاریک آن‌ها آشناست. 

اودرباره تغییر سیندرلا و تبدیلش به یک شخصیت روانی اینطور بیان می‌کند که: «این یک چرخش فوق‌العاده و منحصربه‌فرد در سیندرلای دوست داشتنی است که همه ما می‌شناسیم. 

او چند قتل واقعاً وحشتناک انجام خواهد داد. 

فکر می‌کنم طرفداران خاص این شخصیت به دنبال داستان‌سرایی تاریک خواهند بود.»

 

Cinderella-horror-story-520004

داستان کلاسیک سیندرلا نشان می دهد که چگونه یک دختر نجیب پس از مرگ پدرش به طور غیرمنتظره ای  با نامادری و دخترانش به دام می افتد. 

زن جوان بدون آزادی بیرون رفتن و دیدن دنیا، روزهایش را صرف نظافت، آشپزی و رسیدگی به تمام خواسته‌های خانواده قلابی خود می کند، اما با وجود همه اینها هرگز نمی شکند و همیشه قلب مهربان خود را حفظ می کند. 

بعد از اینکه او از حضوردرجشن بزرگ شاهزاده محروم شد، فرشته‌ای به او کمک می کند تا برود و در آنجا برای مدت کوتاهی با شاهزاده ملاقات می کند که فوراً عاشق او می شود. 

سپس بخشی که همه ما درباره کفش شیشه‌ای می دانیم اتفاق می‌افتد و کفش فقط برای او مناسب است و به افشای هویت او کمک می کند تا در نهایت با مرد رویاهایش ازدواج کند.

dark-side-of-cinderella-strory

نسخه دیزنی تقریباً تمام جزئیات داستان اصلی را حفظ می کند، اما به زیبایی از مبهم ترین قسمت داستان اجتناب می کند. 

هنگامی که شاهزاده برای اندازه‌گیری کفش شیشه‌ای به خانه سیندرلا می‌آید، خواهران ناتنی واقعاً سعی می‌کنند پاهای خود را وارد این کفش کنند و این شامل لحظات رنده ‌کردن پا، تغییر شکل وشکستن بسیاری از استخوان‌های پای آن‌ها است. 

این به ندرت در فیلم‌ها یا تلویزیون دیده می‌شود، اما برخی اقتباس‌ها وجود دارد که آن را انجام می‌دهند، مخصوصاً برای اینکه نشان دهند که داستان به خوبی در دنیای بزرگسالان همخوانی دارد.


 

ارسال نظر