شناسه خبر : 34032

اختصاصی چابک آنلاین؛

رکورد شکنی انیمشن Super Mario Bros.ادامه دارد

رکورد شکنی انیمشن Super Mario Bros.ادامه دارد

انیمیشن Super Mario Bros. همچنان به فروش خوب خود ادامه می دهد و چندین رکورد جدید به ثبت رسانده است.

چابک آنلاین، تهمینه منصوری روشن، شخصیت محبوب “سوپر ماریو” پس از موفقیت فراوان در زمینه بازی‌های کامپیوتری، این بار با حضوردر سینما رکوردهای بسیاری را شکسته است. 

این انیمیشن موفق شد بیش از ۱٫۲۱ میلیارد دلار فروش داشته باشد و به چهارمین انیمیشن پرفروش تاریخ سینما تبدیل شود.

 این انیمیشن با عبور از Minions که در سال ۲۰۱۵ منتشر شد و فروش ۱٫۱۵ میلیارد دلاری داشت، به این عنوان رسید.

ساخت فیلم سینمایی براساس بازی‌های ویدیویی سابقه طولانی دارد و عموما این فیلم‌ها همیشه مورد استقبال قرار گرفته‌اند. 

به طور مثال رزیدنت ایویل، سایلنت هیل و پوکمون از زمان انتشار تا به امروز، چندین‌بار به فیلم‌های بلند و هیجان‌انگیزی تبدیل شده‌اند.

هرچند که تنها یک‌بار فیلمی با اقتباس از بزرگ‌ترین سری بازی‌های تمام دوران یعنی سوپر ماریو ساخته شده بود و حالا با انتشار این انیمیشن جدید بار دیگر توجه‌ها به این بازی پرطرفدار جلب شده است. 

در Super Mario Bros کریس پرت نقش ماریو، ست روگن نقش دانکی کنگ، آنیا تیلور-جوی نقش پرنسس پیچ، چارلی دی نقش لوئیجی و جک بلک نقش باوزر را برعهده دارند. 

07themorning-mario-mwvp-master1050

این اثر حاصل همکاری مشترک نینتندو و استودیو Illumination محسوب می‌شود. 

خلاصه داستان: ماریو و لوییجی دو لوله‌کش ایتالیایی-آمریکایی هستند که در شهر بروکلین کسب‌وکار ناموفق خودشان را تحت عنوان «لوله‌کشی برادران سوپر ماریو» اداره می‌کنند. 

پدرشان مخالف تصمیم ماریو برای ترک کارش با حقوق بالا برای اسپایک و راه‌اندازی این کسب‌وکار بود. 

درهر صورت، پس از انتشار خبر نشتی بزرگی در شهر، دو برادر برای تعمیر لوله‌کشی دست به کار می‌شوند اما هر دو به داخل لوله بزرگی کشیده می‌شوند و در نهایت از هم جدا می‌شوند. 

ماریو از پادشاهی قارچ سر درمی‌آورد و با تود دیدار می‌کند که به او می‌گوید لوییجی از «سرزمین تاریک» سر درآورده است که تحت کنترل باوزر شیطان‌صفت است؛ کسی که می‌خواهد پادشاهی قارچ را نابود کند و با شاهزاده پیچ ازدواج کند.

تود، ماریو را نزد پیچ می‌برد در حالی که لوییجی به دام نیروهای باوزر می‌افتد و در بالای دریایی از گدازه‌ها به قفس انداخته می‌شود. 

پیچ در قلعه‌اش از برنامه خود برای کمک گرفتن از پادشاهی کانگ و اتحاد علیه باوزر می‌گوید و دست‌آخر موافقت می‌کند که ماریو و تود را با خودش ببرد. 

پیچ در طول سفر می‌گوید که از والدینش بی‌خبر است و ساکنان پادشاهی قارچ، وی را به فرزندی گرفتند و در نهایت شاهزاده سرزمین‌شان کردند. 

ماریو هم حدس می‌زند که پیچ از دنیای خود او باشد. 

در پادشاهی کانگ، شاه کرنکی کانگ به این شرط کمک خواهد کرد که ماریو، پسرش دانکی کانگ را در مبارزه شکست بدهد.

 

ارسال نظر