شناسه خبر : 42910

اختصاصی چابک آنلاین ؛

بازار مسکن در منطقه شمیرانات در رکود است

بازار مسکن در منطقه شمیرانات در رکود است

رئیس سابق اتحادیه مشاوران املاک شمیرانات، اظهار کرد: بازار مسکن در منطقه شمیرانات در رکود کامل است.

به گزارش چابک آنلاین، محمد رضا قاسمی در گفتگو  با چابک آنلاین، گفت: به دلیل رکود حاکم بر بازار  مسکن، افرادی  که برای فروش املاک خود  ضرورت دارند، به ناچار زیر قیمت ملک خود را بفروش می رسانند.

وی،خاطر نشان کرد که در بازار املاک شمیرانات میزان افت قیمت قابل ارزیابی نیست اما به عنوان نمونه، یک  ملک در قیطریه که باید متری ۳۵۰ میلیون به فروش برسد، بر اساس نیاز و ضرورت فروشنده، حتی تا متری  ۲۳۰ میلیون تومان هم بفروش رسیده است.

رئیس سابق  اتحادیه مشاوران املاک شمیرانات،در عین حال افزود:در شرایط رکود حاکم بر بازار فعلی، املاکی که تا 30 درصد زیر قیمت منطقه عرضه شده به فروش  هم می روند. 

 قاسمی در مورددورنمای بازار مسکن در ماه های آتی، تصریح کرد که  با توجه به  رکود  حاکم   بر بازار، قیمت  ها متناسب با نرخ تورم در جامعه  پیش خواهد رفت، هر چند که رکود در سال ۱۴۰۳ هم  در بازار ادامه خواهد داشت. 

رئیس سابق  اتحادیه مشاوران املاک شمیرانات درپاسخ  به این سوال که  بیشترین معاملات در منطقه شمیرانات مربوط به کدام دسته از واحدهای مسکونی است، پاسخ داد که بیشترین تعداد معاملات مربوط به  واحدهای زیر ۲۰ میلیارد تومان بوده  که دارای متراژ ۸۰ تا ۱۱۰ متری هستند زیرا قیمت در این بازار بسیار تعیین کننده است.

 

ارسال نظر