شناسه خبر : 44851

اختصاصی چابک آنلاین؛

۳ راه بارسلونا برای تعیین تکلیف اسپانسری

3 راه بارسلونا برای تعیین تکلیف اسپانسری

باشگاه بارسلونا به دلیل نارضایتی از مفاد قرارداد خود، در نظر دارد به همکاری دیرینه خود با نایک پایان دهد.

چابک آنلاین،ایمان گودرزی،  به تازگی لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، در مورد وضعیت با ایستگاه رادیویی کاتالونیایی RAC1 صحبت کرده است.

خوان لاپورتا تایید کرد که بارسا ظاهرا در حال بررسی پایان دادن به رابطه خود با نایک است. 

رئیس باشگاه گفت:«ما در حال بررسی آن هستیم. کمی بیش از 20 سال است که با هم کار می کنیم، اما در حال حاضر ادامه دادن به آن دشوار است. نایک هنوز تصمیمش را نگرفته، وقتی به ما گفتند که رقبای این برند پول بیشتری به ما می دهند، وقت آن شد که هم ما و هم نایک در این مورد به صورت جدی تصمیم گیری کنیم. ما در وضعیت مطلوبی قرار نداریم زیرا قرارداد فعلی نیاز های ما را برآورده نمی‌کند، رقبا دو برابر آنچه نایک به ما می پردازد به ما دستمزد می دهند» .

طبق گزارش رسانه ها، بارسا در هر فصل حدود 155 میلیون یورو از نایک دریافت می کند.

لاپورتا ادامه داد:«سه گزینه وجود دارد، با نایک ادامه دهیم، با برند دیگری قرارداد امضا کنیم و یا خودمان مثل گذشته لباس هایمان را تولید کنیم. 

به نظر می‌رسد که اظهارات لاپورتا اغراق آمیز است، زیرا آخرین گزارش ها فقط نشان می دهد که پوما تا 200 میلیون یورو در هر فصل پرداخت می کند (نایک تا 155 میلیون یورو در هر فصل می پردازد). 

از طرفی ثابت شده که تولید لباس‌های داخلی به اندازه یک برند بزرگ پولی به همراه ندارد، زیرا تولیدکننده برای دیده شدن نیز هزینه می‌کند، که به طور کلی منجر به فروش بالاتر برند می‌شود.

 

ارسال نظر