شناسه خبر : 40230

اختصاصی چابک آنلاین؛

جنگ غول های ورزشی بر سر لامین

جنگ غول های ورزشی بر سر لامین

لامین یامال جدیدترین بازیکن جوانی است که در بارسلونا وارد صحنه فوتبال شده و در مدت کوتاهی به یک ملی‌پوش و همچنین جوان‌ترین گلزن تاریخ لالیگا و لیگ قهرمانان در این فصل تبدیل شده است.

چابک آنلاین، ایمان گودرزی، به همین دلیل جای تعجب نیست که بزرگ ترین برند های کفش های ورزشی برای بستن قرارداد با این بازیکن صف ببندند و همه به دنبال این هستند تا بتوانند جای اسپانسر فعلی او یعنی نایکی را بگیرند.

طبق گزارش ها لامین یامال در حال حاضر مورد توجه غول های ورزشی مانند نایکی، آدیداس، پوما و نیوبالنس قرار  گرفته و همه آماده‌اند که بهترین پیشنهاد خود را برای این بازیکن روی میز قرار دهند.

گفته می‌شود که  هر یک از این برندها پیشنهادی هم تراز با بزرگترین فوتبالیست های حال حاضر دنیا به ستاره بارسلونا داده‌اند و این رقابت تا زمانی که لامین تصمیم بگیرد یا با نایکی تمدید کند و یا پای یک برند دیگر را وسط بکشد ادامه خواهد داشت.

یامین در حال حاضر به پوشیدن آخرین مدل از استوک های نایکی ادامه می‌دهد و به همین دلیل حدس زده می‌شود که برند آمریکایی شانس بیشتری نسبت به سایر رقبا برای بردن دل بازیکن جوان اسپانیایی داشته باشد.

استوک های حال حاضر این بازیکن در بازار به قیمت 289 دلار فروخته می‌شود.

لامین

 

ارسال نظر