شناسه خبر : 38260

اختصاصی چابک آنلاین ؛

عملکرد ضعیف دمبله حاشیه ساز شد

عملکرد ضعیف دمبله حاشیه ساز شد

تابستان امسال در یک نقل و انتقال پر سر و صدا عثمان دمبله بارسلونا را ترک کرد و به پی اس جی پیوست.

چابک آنلاین، ایمان گودرزی، در واقع پاریسی ها تصمیم گرفتند که از بند خریدی که در قرارداد عثمان دمبله وجود داشت، استفاده کنند و با پرداخت ۵۰ میلیون یورو این بازیکن را به خدمت بگیرند. 

البته گفته شد که از این مبلغ، تنها 25 میلیون یورو به باشگاه بارسلونا رسیده و بقیه آن به خود عثمان دمبله و ایجنت او رسیده است. 

با وجود این دمبله بخشی از پول را به باشگاه بارسلونا داد تا با خیالت راحت راهی پاریس شود.

اما رفتن او به پاریس پایان ماجرا نبود، واقعیت این است که دمبله اکنون در پی اس جی اصلا شروع خوبی نداشته. 

این بازیکن در شش بازی که برای پی اس جی به میدان رفته است، نه گلی زده و نه پاس گلی داده و عملکرد بسیار ضعیف تر از حد انتظار از خود به جای گذاشته است. 

این عملکرد ضعیف باعث شده که تردید ها در مورد این بازیکن آغاز شود و حتی لوئیز انریکه به فکر جایگزین برای او باشد تا فرانسوی بتواند بار دیگر خود را پیدا و اعتماد به نفس از دست رفته را بازیابی کند.

روز جمعه پاری سن ژرمن در هفته پنجم از رقابت های لیگ یک فرانسه به مصاف نیس رفت و در نهایت در این بازی با نتیجه سه بر دو شکست خورد. 

دمبله در این بازی 67 دقیقه بازی کرد و پس از آن جای خود را به بارکولا داد. 

چیزی که واضح است صبر سرمربی اسپانیایی کم کم در حال لبریز شدن است و خط حمله پر ترافیک پاریس گزینه های زیادی برای او ارائه خواهد کرد.

درهر صورت باید دید که اوضاع برای عثمان دمبله در پی اس جی به چه شکل پیش خواهد رفت و این بازیکن همچنان به این وضعیت خود ادامه خواهد داد یا این که بالاخره می تواند در بازی های رسمی برای تیم پاریسی گلزنی کند و اعتماد کادر فنی را جلب کند.

ارسال نظر