شناسه خبر : 37408

اختصاصی چابک آنلاین ؛

زمان بازنشستگی مسی مشخص شد

زمان بازنشستگی مسی مشخص شد

مسی ستاره سابق بارسلونا در مصاحبه ای با AppleTV دلیل آمدنش به تیم دیوید بکهام را فاش کرد.

چابک آنلاین، ایمان گودرزی، کاپیتان آرژانتین در این مصاحبه به بحث در مورد موضوعات مختلف، از جمله برنامه های بازنشستگی خود و اینکه چقدر خانواده اش از زندگی جدید خود در فلوریدا لذت می برند، نشست.

از ستاره سابق بارسلونا پرسیده شد که آیا به دنبال راه دیوید بکهام است و می‌خواهد در اداره یک باشگاه مشارکت داشته باشد: «اگر صادق باشم، هنوز به آن فکر نکرده‌ام. 

من بازی کردن را دوست دارم، از حضور در زمین با توپ، رقابت و تمرین لذت می برم. نمی‌دانم تا چند وقت دیگر قرار است بازی کنم، اما فکر می‌کنم تا زمانی که بتوانم تلاش خواهم کرد به بازی ادامه دهم. 

فکر می‌کنم بهتر است زمان دیگری را برای فکر کردن به آینده، تجزیه و تحلیل مسائل و تصمیم‌گیری اختصاص دهم. 

در حال حاضر، مهمترین چیز این است که تا زمانی که از بازی کردن لذت می‌برم ادامه دهم، هر چقدر طولانی باشد چه بهتر. 

من می خواهم از هر لحظه حضورم در زمین لذت ببرم و می دانم که این اتفاق فقط یک بار در عمرم رخ خواهد داد، نمی خواهم تصمیمی بگیرم که من را پشیمان کند.»

کاپیتان قهرمان جام جهانی 2022 اظهار می کند که شادی و رضایت خانوادگی یکی از دلایل اصلی تصمیم او و سایر اعضای خانواده برای انتقال به فلوریدا بود: «ما دو سال سخت را در پاریس پشت سر گذاشتیم. 

اوضاع برای ما عالی نبود، سخت بود. می‌خواهیم به شرایطی برگردیم که در بارسلونا زندگی می‌کردیم، در بارسلونا از زندگی روزمره لذت می‌بردیم و مطمئن بودیم که بچه‌ها و خانواده خوشحال بودند. 

من می خواستم در پاریس  از فوتبال بازی کردن لذت ببرم، اما این اتفاق نیفتاد.

 به دلایل مختلف، بنابراین فکر می کنم که اینجا بهترین مکان برای ما باشد و حالا با گذشتن یک ماه از حضور ما به نظر می رسد که تصمیم درستی گرفته‌ایم. 

خوشبختی من همیشه با فوتبال بازی کردن و لذت بردن از آن مرتبط بوده است. 

من می توانم این کار را در اینجا ادامه دهم، این یکی از دلایلی بود که ما تصمیم گرفتیم بیایم. می خواستم احساس لذتی را که از دست داده بودم دوباره کشف کنم.»

 

ارسال نظر