شناسه خبر : 39829

آنچلوتی خیال هواداران رئال را راحت کرد

آنچلوتی خیال هواداران رئال را راحت کرد

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید تاکید کرد که آسیب‌دیدگی جود بلینگام جدی نیست و او به ال‌کلاسیکو خواهد رسید.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایسنا، رئال مادرید در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف براگا رفت و توانست با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کند.

کارلو آنچلوتی در نشست خبری پایان بازی گفت: بازی خوب و سختی بود. گل نخست کلیدی پیروزی در این بازی بود. به نظرم با شایستگی توانستیم در این بازی به پیروزی دست پیدا کنیم. گل اول را به ثمر رساندیم و گل دوم بلینگام هم روند بازی را به کلی تغییر داد. از گل براگا ناراحت شدم؛ چرا که باعث شد شرایط تغییر کند. تا قبل از این گل کاملا بر بازی مسلط بودیم و می‌توانستیم گل‌های دیگری را هم به ثمر برسانیم. اکنون دیگر زمان فکرکردن به ال‌کلاسیکو است و خود را آماده این بازی خواهیم کرد.

او درباره آسیب‌دیدگی بلینگام قبل از ال کلاسیکو گفت:  چیز خطرناکی نیست. بلینگام مثل هر بازیکن دیگری به خاطر فشار بالای بازی خسته بود. تعویض او به خاطر خستگی بود. او کمی احساس درد کرد اما مشکلی برای بازی بعدی ندارد.

آنچلوتی در ستایش از رودریگو گفت: او یک استعداد بزرگ است و باید به او کمک کرد تا بهتر ظاهر شود. او رفته‌رفته به روزهای خوبش نزدیک می‌شود و این برای ما بسیار مهم است.

سرمربی رئال مادرید درباره وینیسیوس هم گفت: او رفته‌رفته به اوج نزدیک می‌شود. وینیسیوس در این بازی دو پاس گل داد و این نشان می‌دهد که عملکرد خوبی را از خود نشان داده است.

 

ارسال نظر