شناسه خبر : 38996

اختصاصی چابک آنلاین؛

شگفتانه فوتبالی رئال مادرید در قلب دبی

شگفتانه فوتبالی رئال مادرید در قلب دبی

رئال مادرید به تازگی یک قرارداد اسپانسری جهانی با Visit Dubai به امضا رسانده که قرار است برای اولین بار درجهان یک باشگاه فوتبال پارک اختصاصی خود را برپا کند.

چابک آنلاین، ایمان گوردزی، این پارک که شامل رستوران ها و فروشگاه ومکان های تفریحی می‌شود در امارات متحده عربی برپا خواهد شد. 

صبح پنجشنبه، رئال مادرید به صورت رسمی از این قرارداد رونمایی کرد که هدف این پروژه تقویت وجهه جهانی باشگاه و همچنین تبدیل شدن به منبع درآمد جدیدی برای سفید پوشان است. 

همکاری با Visit Dubai در حال حاضر به اصلی ترین پروژه رئالی ها بعد از بازسازی برنابئو تبدیل شده است.

با اعلام وب سایت  رسمی مادرید این رویداد در اتاق هیئت مدیره رئال مادرید برگزار شد و فلورنتینو پرز و عصام کاظم، مدیر اجرایی شرکت دبی برای گردشگری و بازاریابی تجاری (DCTCM) در راس مذاکرات قرار داشتند.

معامله رئال مادرید با Visit Dubai به چه معناست؟

از طریق این همکاری، هر دو نهاد که اهداف مشترکی مانند تعهد به برتری و نوآوری دارند، می گویند که طیف گسترده ای از تجربیات منحصر به فرد و ویژه را برای هواداران در دبی و رئال مادرید ارائه خواهند داد. 

این همکاری که شامل تیم‌های اول مردان و زنان می‌شود، تکه‌ای از دبی را به استادیوم سانتیاگو برنابئو می‌آورد و لحظات فراموش‌نشدنی و خدمات درجه یکی را برای هواداران فراهم می‌کند.

امیلیو بوتروگنیو، مدیر روابط نهادی رئال مادرید، اظهار داشت: «ما به این همکاری جدید با Visit Dubai به عنوان مقصد رسمی باشگاه بسیار افتخار می کنیم. 

دبی به دنبال پیشرفت و نشان دادن خود در بخش سرگرمی است و این هدف را با باشگاه به اشتراک گذاشته است. خوشحالیم که این مقصد توریستی هیجان انگیز را به میلیون ها مادریدیستای خود در سراسر جهان نزدیک می کنیم.»

درهمین حال، عصام کاظم توضیح داد: « هیجان زده هستیم که این ماجراجویی را با رئال مادرید به عنوان یک اسپانسر جهانی آغاز می کنیم. 

این همکاری نوآورانه بین دبی و بزرگترین باشگاه جهان براساس یک چشم انداز و اهداف مشترک ساخته شده است، جایی که هر دستاوردی به عنوان انگیزه ای برای رسیدن به قله های جدید عمل می کند. 

هدف ما تثبیت دبی در بین سه شهر برتر جهان است و از این اتحاد استرتژیک با بزرگ ترین باشگاه جهان استفاده می کنیم تا بار دیگر دبی را به عنوان بهترین مکان برای زندگی در سراسر دنیا معرفی کنیم.»

رئال مادرید پارک دبی

اصلی ترین هدف این همکاری احداث رئال مادرید پارک در دبی است. 

به زودی این پارک اختصاصی با برند رئال مادرید که شامل پارک ها، هتل ها، مناطق تفریحی و فروشگاه ها می‌شود به بزرگ ترین پارک موضوعی و فوتبالی جهان تبدیل خواهد شد که دبی با توجه به طیف مقاصد، آن را گسترش می‌دهد. 

این پارک که اولین تم جهانی با نام رئال مادرید است، دارای جاذبه‌های مربوط به باشگاه، موزه، بازی‌های مهارتی فوتبال و همچنین طیف گسترده‌ای از فضاهای غذاخوری و فروشگاه هایی است که کالاهای رسمی رئال مادرید را ارائه می‌کنند.

 

ارسال نظر