شناسه خبر : 39281

واکنش مودریچ به نیمکت‌نشینی در رئال

واکنش مودریچ به نیمکت‌نشینی در رئال

ستاره کروات رئال مادرید به وضعیت خود در این تیم اعتراض کرد تا احتمال جدایی او جدی‌تر شود.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایسنا، لوکا مودریچ روزهای خوبی را در رئال مادرید تجربه نمی‌کند.

مودریچ در یک دهه حضورش در رئال مادرید همواره از بازیکنان کلیدی و تاثیرگذار تیم بوده و جایگاه ویژه‌ای هم در بین هواداران دارد.

فصل جاری برای مودریچ اصلا به خوبی پیش نرفته است. او جایگاه خود را در ترکیب اصلی از دست داده و کم‌تر فرصت بازی پیدا می‌کند و این باعث اعتراض او شده است.

مودریچ که در اردوی تیم ملی فوتبال کرواسی به سر می‌برد، در واکنش به نیمکت‌نشینی خود در رئال مادرید گفت: بدون شک شرایطم در رئال مادرید جدید است و پیش از این چنین وضعیتی را تجربه نکرده بودم. من در رئال مثل گذشته و آن‌گونه که دوست دارم بازی نمی‌کنم.

او ادامه داد: خودم شخصا دوست دارم که همیشه به میدان بروم. اصلا به دنبال استراحت کردن نیستم و همواره خواستار حضور در میدان بوده‌ام. اصلا دوست ندارم که نیمکت‌نشین و بیرون از زمین باشم. حتی اگر لازم باشد می‌توانم سه روز یک بار به میدان بروم و اصلا از نظر بدنی مشکلی ندارم.

مودریچ درباره اعتراض به نیمکت نشینی گفت: آنچه که در رئال اتفاق می‌افتد طبیعی است. من چنین موضوعی را به سادگی قبول کرده‌ام. باید خودم را از نظر روحی و روانی آماده این شرایط کنم. من باید وضعیت جدید را در رئال قبول کنم و با قدرت به کار خود ادامه دهم.

رئال مادرید در فصل جاری لالیگا عملکرد خوبی از خود نشان داده است و در ۹ بازی ۸ پیروزی کسب کرده و تنها یک شکست در کارنامه دارد.

ارسال نظر