شناسه خبر : 38806

اختصاصی چابک آنلاین؛

گل به خودی سرخیو راموس ۳ امتیاز به بارسلونا هدیه داد

گل به خودی سرخیو راموس 3 امتیاز به بارسلونا هدیه داد

بازی جمعه شب بارسلونا – سویا در هفته هشتم لالیگا با یک چهره آشنا برای هواداران این لیگ همراه بود.

چابک آنلاین، ایمان گودرزی، بازیکنی که یک دشمن قدیمی برای بارسلونا و کری به یاد ماندنی برای رئالی‌ها به حساب می‌آید؛ سرخیو راموس.

کاپیتان پرافتخار سابق رئال مادرید پس از جدایی از پی‌اس‌جی ترجیح داد برخلاف بسیاری از بازیکنان بزرگ فوتبال بی‌خیال دلارهای عربستانی شود و به تیم دوران کودکی خود بازگردد.

باحضور دوباره راموس در لالیگا همه منتظر بودند که تقابل او با دوست و دشمن قدیمی را ببینند و طبق تقویم شماره 4 سابق مادرید باید اولین بازی بزرگ خود در لالیگا را مقابل دشمن بزرگ خود یعنی بارسلونا به میدان می‌رفت.

 راموس قبل از بازی اعلام کردکه برای این بازی بسیار هیجان‌زده بوده و حتی دوست دارد اولین گلش برای سویا را به بارسلونا بزند، اما خبر نداشت فوتبال چه خوابی برای او دیده بود!

سرخیو که پس از جدایی از جمع کهکشانی‌ها برای اولین بار از سال 2020 دوباره مقابل بلوگرانا قرار می‌گرفت تمام تلاشش را برای گلزنی مقابل این تیم کرد اما این تلاش در دقیقه 76 روی حرکت یامال 16 ساله به اشتباه روی دروازه خودی جواب داد و بارسلونا با اشتباه راموس یک بر صفر پیش افتاد.

از بخت بد این مدافع بازی با همین یک گل به پایان رسید و اتفاق بدتر اینکه این گل به خودی باعث شد که راموس سوژه هواداران بارسلونا در شبکه‌های اجتماعی شود.

آنها به شوخی از سرخیو راموس به خاطر گلی که برای آنها زده بود تشکر کردند.

باشگاه بارسلونا این روزها به دلیل پرونده فساد مالی و رشوه به داوران شرایط خوبی ندارد و این اولین برد آنها پس از متهم شدن در پرونده رشوه به کمیته داوران بود.

طلسم 7 ساله!

لامین پاس گل داد و راموس گل به خودی زد، اما این اولین باری نبود که این دو نفر با هم همکاری کرده‌اند! 

لامین یامال 7سال پیش و قبل از بازی ال‌کلاسیکوی سال 2016 در بین بازیکنانی بود که ابتدای بازی همراه با بازیکنان وارد زمین ‌شد. 

همان بازیکنی که روزی با ذوق دست راموس را گرفته بود تا وارد زمین شود حالا باعث شد که این بازیکن دروازه خودی را به اشتباه باز کند و سه امتیاز را به بارسلونا هدیه دهد.

زمانی که سرخیو راموس در سال 2016 دست لامین یامال را در تونل نیوکمپ گرفت، قطعاً پیش‌بینی نمی‌کرد که در 37 سالگی این پسر جوان باعث بد یمنی او شود. 

اگر منصف باشیم، راموس احتمالاً تصور نمی‌کرد که به سویا بازگردد و شاید گل به خودی روز جمعه این فکر را در سرش به وجود آورد که ‌ای کاش برنمی‌گشتم!

پس از این بازی ویدیوی دیدار اول سرخیو راموس و یامال خیلی سریع در شبکه‌های مجازی دست به دست شد و در این ویدیو یامال 8 ساله با قرار گرفتن در میان ستارگان رئال مادرید که منتظر جنگ با رقبای کاتالونیایی خود بودند، از اینکه سرخیو راموس را از نزدیک دیده بود هیجان‌زده شده بود.

یامال در این ویدیو با حیرت به سرخیو راموس نگاه می‌کند و به طور کامل می‌توان برق شادی را در چشمان این پسر بچه قبل از اینکه دست برنده چهار لیگ قهرمانان اروپا را بگیرد، تشخیص داد.

مادرید در آن بازی موفق شد که با گل‌های کریم بنزما و کریستیانو رونالدو 2-1 بارسلونا را شکست دهد اما در آن بازی نیز شرایط برای سرخیو راموس خوب پیش نرفت و اخراج شد.

یامال که جوان‌ترین گلزن تاریخ تیم ملی اسپانیا نیز به حساب می‌آید حالا به عنوان یک طلسم برای سرخیو راموس به شمار می‌آید که نمی‌تواند اتفاقات خوبی را برای مدافع بزرگ اسپانیا رقم بزند.

 

ارسال نظر