شناسه خبر : 35281

اختصاصی چابک آنلاین؛

ادعای بازیکن ویارئال ثابت نشد

ادعای بازیکن ویارئال ثابت نشد

به نقل از ال اسپانول وکوپه، دادگاه شماره ۴۸ مادرید شکایت بازیکن اسپانیایی به دلیل ناتوانی دراثبات حقایق را رد کرد.

چابک آنلاین، ایمان گودرزی، به تازگی این خبر منتشر شده که دادگاه شماره 48 مادرید شکایت الکس بائنا علیه فده والورده رد شده است. 

بازیکن ویارئال پس از اتفاقاتی که در پارکینگ برنابئو بعد از بازی بین باشگاه کاستیون و رئال مادرید رخ داد، شکایت را ثبت کرده بود.

درحالی که تیم ویارئال در پارکینگ منتظر رسیدن اتوبوس بود، فده والورده با مشت به صورت اوکوبیده ،در حالیکه بازیکن اروگوئه ای در پارکینگ اتوبوس منتظرش بود.

اطرافیان هافبک اروگوئه ای به دفاع از او پرداختند و ادعا کردند که بائنا در جریان بازی دو تیم درکوپا دل ری به همسر باردار والورده توهین کرده است. 

درآن زمان، گفته می‌شد که نوزاد درون شکم مینا (همسر فده) مرده است و بائنا پس از درگیری با والورده به او گفته حالا که بچه ات به دنیا نمی آید گریه کن.»

این ادعا متعاقباً توسط الکس بائنا تکذیب شد.

در بیانیه‌ای که بعد از درگیری منتشرشد، حمله را تایید وهرگونه اظهارنظری در رابطه با بارداری همسر فده والورده را تکذیب کرد. 

فوتبالیست اسپانیایی سپس تصمیم گرفت از بازیکن مادریدی شکایت کند.

شهادت بائنا با ویدئوها مطابقت ندارد

مدتی پس از انتقال این درگیری به دادگاه، قاضی به این نکته اشاره می کند که در اظهارات بائنا تناقضاتی وجود دارد. اوادعا کرد که آلوارو اودریوزولا در کنار فده والورده حضور داشته است. 

اما تصاویر ارائه شده توسط رئال مادرید این واقعیت را نشان نمی دهد.

علاوه بر این، مدافع کناری رئال مادرید دراظهارات خود هرگونه حمله و درگیری را رد و فقط از آن به عنوان یک نزاع لفظی یاد می کند. 

همه این تناقض ها باعث شده تا شکایت بائنا به نتیجه نرسد و پرونده مختومه اعلام شود.

با این حال، باشگاه سفید پوش امیدوار است که بتواند محرومیت 5 جلسه ای هافبک خود را کاهش دهد.

 

ارسال نظر