شناسه خبر : 34882

اختصاصی چابک آنلاین؛

سرنوشت شماره ۹ مرموز مادرید چه می شود؟

سرنوشت  شماره 9 مرموز مادرید چه می شود؟

تابستان گذشته کاسمیرو از رئال مادرید به منچستریونایتد پیوست و آزاد بودن شماره هافبک برزیلی باعث شد که خوسلو این شماره را انتخاب کند.

چابک آنلاین، ایمان گودرزی، بازیکن اسپانیایی که به تازگی جام لیگ ملت‌های اروپا را بالای سر برده بود با انتقال قرضی به‌مدت یک سال، با بند خرید دائمی به رئال مادرید برگشت. 

با انتخاب شماره 14 این بازیکن وارث شماره کاسمیروخواهد بود و در یک تصمیم معنادار،  در حالی که شماره 9 خالی بود، این مهاجم آن را انتخاب نکرد.

ازمادرید شنیده ‌شده که خریدهای تابستانی این تیم با آمدن خوسلو به پایان می‌رسد و به این ترتیب پنجره نقل و انتقالاتی برای آنها با خرید خوسلو به علاوه فران گارسیا، براهیم و بلینگهام به پایان می‌رسد.

با این حال، سران باشگاه شماره 9 را که بنزما بعد از رفتنش به عربستان سعودی از خود به جا گذاشت، به خوسلو نداده‌اند.

بنابراین گمانه‌زنی‌ها حاکی از این است که مادرید شماره 9 خود را برای یک مهاجم نوک سطح بالا برای جایگزینی فرانسوی نگه داشته است.

امباپه یا کین

درمورد جانشینی بنزما نام دو بازیکن بزرگ به گوش می‌رسد؛ امباپه و هری کین. 

نفر اول در برنامه‌های این فصل سفیدپوشان جایی نداشت و فلورنتینو در نظر داشت که سال 2024 و زمانی که این بازیکن قراردادش با پاریسی‌ها به پایان می‌رسد برای او اقدام کند.

اما ارسال نامه‌ای توسط امباپه به باشگاه مبنی بر عدم تمایل برای فعال‌سازی بند تمدید قرارداد، تمام برنامه‌های رئال مادرید را تغییر داد.

با این حال، اواعلام کرده که می‌خواهد تا پایان قراردادش تا ژوئن 2024 در پی‌اس‌جی بماند. 

اما بعید به نظر می‌رسد سران قطری باشگاه حاضر شوند این بازیکن بدون تمدید کردن و به‌صورت آزاد باشگاه را سال آینده ترک کند.

این شرایط فقط دو گزینه مقابل ستاره فرانسوی می‌گذارد؛ یا همین تابستان تمدید کن یا فروخته خواهی شد.!

بسیاری بر این باور هستند که عدم تمدید قرارداد و صحبت‌های امباپه فقط برای افزایش فشار روی پاریس است تا او را زودتر به رئال مادرید منتقل کنند. 

اما پی‌اس‌جی سال قبل بخوبی نشان داد که می‌تواند در سال آخر نیز با بازیکنی که آزاد است تمدید کند و اجازه خروج به او ندهد.

گزینه دوم رئال مادرید هری کین انگلیسی است. 

بازیکنی که کارلو آنچلوتی از طرفداران سرسخت اوست و از باشگاه خواسته که جای خالی بنزما با این بازیکن پر شود. 

پروژه هری کین تحت‌الشعاع چند مسأله قرار گرفت.

یکی سن بالای بازیکن که امسال 30 ساله می‌شود، دیگری مذاکره با دنیل لوی مدیرعامل تاتنهام که همیشه به مادریدی‌ها نشان داده چقدر در مذاکرات سر سخت است و رقم انتقال مهاجم انگلیسی را بالای 100 میلیون تعیین کرده است.

گفته می شود که فلورنتینو پرز آماده مذاکره برای این بازیکن بود اما پس از دریافت سیگنال از امباپه این پروژه را با تمام سختی‌هایش به حالت تعلیق درآورد.

چیزی که مشخص است هر دو انتقال در حال حاضر برای مادرید پیچیده خواهد بود اما سفیدپوشان حداقل شماره 9 خود را برای هر کسی که به این باشگاه بیاید آماده کرده‌اند.

 

ارسال نظر