شناسه خبر : 34944

اختصاصی چابک آنلاین؛

اولین مصاحبه بلند دنی آلوز در زندان

اولین مصاحبه بلند دنی آلوز در زندان

ناوارو روزنامه نگاری است که در ملاقات خصوصی با دنی آلوز در زندان برایان ۲، اظهارات جدیدی از این بازیکن را در برنامه "آنا روزا" منتشر کرده است.

چابک آنلاین، ایمان گودرزی، ناوارو گزارشش را با جمله‌ای از ژاوی آغاز کرد:

«اظهار نظر در مورد چنین شرایطی دشوار است. 

از این خبر متعجب و شوکه شدم. باز هم ثابت شد که عدالت بالاتر از هر چیز دیگری قرار دارد، ما نمی توانیم به ملاقات دنی برویم. 

من چیزهای زیادی در مورد دنی نمی‌دانم.»

این پاسخی بود که ژاوی به خبرنگاران در ژانویه گذشته زمانی که از او در مورد پرونده آلوز سوال پرسیده بودند، به رسانه ها داد.

آلوز از همان زمان پس از محکوم شدن توسط یک دختر 23 ساله، در زندان است. 

برخی اظهارات ژاوی به مذاق این فوتبالیست خوش نیامد.

آلوز در واکنش به صحبت های هم تیمی سابقش گفت:«ژاوی دوست من است، دوست همیشگی من و وقتی این حرف را زد به عواقب آن فکر نکرد. وقتی شنیدم گریه ام گرفت. خیلی دوست داشتم تلفن بردارم تا با او تماس بگیرم و بگویم: ممنونم، ممنون، اما دیگر این کار را تکرار نکن. واقعیت را نمی گویند.

 لطفاً مرا فراموش کن، من از خودم مراقبت می کنم، نگران نباش. »

ملاقات در زندان

ناوارو همچنین از او پرسید که آیا در این ماههایی که در زندان بوده دلت برای دوستی تنگ شده است؟ او پاسخ می‌دهد:« نه برای هیچ کس، هرکسی که با آنها فوتبال بازی کرده ام دوست من نیست...»

آلوز ادامه می‌دهد:«البته دوستانی در فوتبال دارم که می خواستند به دیدن من بیایند اما اجازه ندادم. من به فرزندانم، پدر و مادرم و همسرم نیز تا مقطعی اجازه دیدار ندادم... هرچند که در نهایت چند ماه گذشت این کار را کردم و اجازه دادم به دیدنم بیایند. نمی‌گذارم کسی بیاید و نمی‌خواهم کسی در ملاء عام از من دفاع کند، من از کسی انتظاری ندارم.»

مقایسه با روبینیو

در این گفتگو، ناوارو و آلوز در مورد خطر فرار او به برزیل نیز صحبت کردند، دادگاه به خاطر جلوگیری از فرار او اجازه مرخصی موقت را به این بازیکن نمی‌دهد. 

زیرا فکر می کند که او توانایی مالی کافی برای فرار از کشور و رفتن به برزیل را دارد.

کشوری که اسپانیا با آن توافقنامه استرداد ندارد.

آلوز از اینکه به او مرخصی داده نمی‌شود تعجب می‌کند و ادامه می‌دهد:«فکر می کنید من اگر قصد فرار داشتم خودم را در اسپانیا معرفی می کردم؟ یا اینکه از مکزیک به برزیل می‌رفتم؟ جایی که استرداد تقریباً غیرممکن است؟» 

ناوارو پرونده او را به روبینیو تشبیه می‌کند و آلوز در این مورد گفت:«بله، اما من روبینیو نیستم، من دنی آلوز هستم. در 14 سالگی خانه را ترک کردم و از آن به بعد به دنبال زندگی ام رفتم و تمام مشکلاتم را خودم حل کردم. در خانه، والدینم اصول و ارزش هایی را به من آموختند که در زندگی ام به من کمک کرده است. یکی از این ارزش‌ها پایبندی به اصول اخلاقی است.»

این بازیکن برزیلی علیرغم تمام اطلاعاتی که علیه او منتشر شده و از آزادی موقت او جلوگیری می‌شود تمام اتهامات را رد می کند.

دادگاه او قرار است که پاییز امسال برگزار شود.

او همچنان با چنگ و دندان به دفاع از خود می‌پردازد، آلوز ادامه داد«من متجاوز نیستم. من این قدرت روحی و اخلاقی را دارم که از خود در برابر بی عدالتی ها و انگ ها محافظت کنم. مثل زمانی که به من موز پرتاب می‌شد. من اینجا را با سری بالا ترک خواهم کرد و پروژه زندگی خود را که زندگی در بارسلونا و بزرگ شدن فرزندانم در بارسلوناست ادامه دهم. 

اینجا شهر من است و خیلی وقت است که تصمیم گرفتم در این شهر زندگی کنم. 

ولی فعلا با توجه به شرایط مجبور شدم بچه هایم را به مدرسه نفرستم.» 

وقتی ناوارو اشاره می‌کند که متجاوز بودن یکی از بدترین برچسب‌هایی است که می‌تواند روی او باشد، او پاسخ می‌دهد: «می‌دانم، اما حتی اگر محکوم شوم و سال‌هایی را اینجا بگذرانم، با سری بالا از اینجا بیرون خواهم رفت و از تنها کسی که طلب بخشش خواهم کرد همسرم است.»

 

ارسال نظر