شناسه خبر : 34629

اختصاصی چابک آنلاین؛

نامه‌ی شوکه کننده امباپه به پاریس

نامه‌ی شوکه کننده امباپه به پاریس

کیلیان امباپه با ارسال نامه ای به پاری سن ژرمن، به آنها اعلام کرد که قراردادش را تمدید نخواهد کرد.

چابک آنلاین ، ایمان گودرزی، کیلیان امباپه با نامه ای به پی اس جی اطلاع داده  که قراردادش را با این باشگاه تمدید نخواهد کرد و ممکن است تابستان امسال فرانسه را ترک کند.

کیلیان امباپه ممکن است بزرگترین حماسه نقل و انتقالات تابستانی را با اطلاع دادن به پاری سن ژرمن مبنی بر عدم تمدید قراردادش آغاز کرده باشد.

بازیکن 24 ساله در سال 2022 پس از اینکه در یک قدمی مادرید بود در نهایت تصمیم گرفت قرارداد خود را تا سال 2024 + یک سال اختیاری با پاریسی ها تمدید کند. 

حالا فعال نکردن بند تمدید به این معناست که این بازیکن آخرین فصل حضورش در پاریس را تجربه خواهد کرد و درصورتی که همین تابستان به فروش نرسد از ژانویه به بازیکن آزاد تبدیل خواهد شد.

نشریه فرانسوی لکیپ این خبر را به تازگی منتشر کرد تا با ورود امباپه به سال پایانی قراردادش، دنیای فوتبال را در جریان این قضیه بگذارد.

این گزارش اضافه می‌کند که پاریس هرگز دوست ندارد این بازیکن را رایگان از دست بدهد.

به نظر می‌رسد مهاجمی که این فصل 41 گل برای آنها به ثمر رسانده را مایل است تا  به فروش برساند. 

گفته می شود که سران باشگاه از این خبر غیرمنتظره شوکه شده‌اند، آن هم درست چند روز پس از آن که فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید گفت که او همچنان به امباپه علاقه مند است، اما نه در تابستان!

وضعیت در پاریس چندان مساعد نیست.

مسی پس از پایان فصل تصمیم گرفت به لیگ آمریکا برود، راموس قراردادش را تمدید نکرد و شنیده می‌شود نیمار راهی عربستان صعودی خواهد شد. 

کریستیوف گالتی همچنین پس از ناکامی در اروپا و فقط با قهرمانی در لیگ از این تیم جدا خواهد شد. 

حالا با جدایی احتمالی امباپه شرایط و آینده پاریسی ها از همیشه مبهم تر خواهد شد.

 

ارسال نظر