شناسه خبر : 34552

اختصاصی چابک آنلاین؛

پیشنهاد بزرگ سعودی مانع تمدید مودریچ با مادرید

پیشنهاد بزرگ سعودی مانع تمدید مودریچ با مادرید

در یک اتفاق بزرگ، رامون آلوارز روزنامه نگار مارکا طی گزارشی اعلام کرد که لوکا مودریچ، اسطوره رئال مادرید، پس از دریافت پیشنهادی پرسود از عربستان سعودی، ممکن است در تابستان پیش رو این باشگاه را ترک کند.

چابک آنلاین، ایمان گودرزی، رئال مادرید در حال حاضر کریم بنزما را به پیشنهادهای نجومی سعودی باخته  و مهاجم اوایل هفته به جمع مشکی و زرد پوشان الاتحاد پیوست. 

اکنون، مودریچ نیز با پیشنهاد هنگفتی از خاور میانه روبرو شده و ممکن است که راه شماره 9 تیمش را دنبال کند؛ مانند بنزما. 

قرارداد فعلی مودریچ با رئال مادرید در 30 ژوئن به پایان می رسد. 

با این حال، طبق گزارش های منتشر شده، هافبک 37 ساله برای تمدید یک ساله با سفید پوشان به توافق رسیده بود و می خواست در سانتیاگو برنابئو ادامه دهد. 

در واقع، پیش از این گفته شد که مودریچ پیشنهادات عربستان و قطر را رد کرده  تا مدت حضورش در تیم پایتخت اسپانیا را طولانی تر کند.

حال ممکن است پیشنهاد جدید سعودی ها همه چیز را برای هافبک خلاق رئال تغییر دهد.

 برخی گزارش ها حاکی از آن است که پیشنهاد سعودی برای انتقال مودریچ 37 ساله به خاورمیانه، دو ساله و ارزش آن 110 میلیون یورو خواهد بود. 

مرد کروات در حال حاضر به تمام افتخارات حاضر در اروپا رسیده  و با وجود سن بالا و سال های پایانی دوران حرفه‌ای که با آن رویروست اگر این پیشنهاد را قبول کند کسی از او خرده نخواهد گرفت، به خصوص با آمدن جود بلینگهام انگلیسی و ترافیک خط هافبک تیم هر کسی به تصمیم اسطوره احترام خواهد گذاشت.

باید دید که مودریچ رد پای هم تیمی های سابق، کریستیانو رونالدو و بنزما را دنبال می کند و در نهایت به عربستان می رسد یا تصمیم می گیرد یک سال دیگر در رئال مادرید ادامه دهد.؟

 

ارسال نظر