شناسه خبر : 34410

اختصاصی چابک آنلاین؛

سه گانه یونایتد بهتر از سه گانه سیتی !

سه گانه یونایتد بهتر از سه گانه سیتی !

هواداران منچسترسیتی به سخنان دیوید بکهام در مورد مقایسه سه گانه یونایتد با سه گانه احتمالی سیتی واکنش نشان داده‌اند.

چابک آنلاین، ایمان گودرزی، پس از پیروزی بعدازظهر شنبه سیتی مقابل یونایتد، حالا سیتیزن ها تنها یک برد تا رسیدن به موفقیت یونایتد در فصل 1998/99 فاصله دارد.

 پس از کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر، دو گل ایلکای گوندوگان کافی بود تا مردان پپ گواردیولا قهرمان جام حذفی شوند.

 یونایتد 24 سال پیش زمانی که از پس آرسنال در لیگ برتر برآمد و سپس نیوکاسل یونایتد را در جام حذفی شکست داد، وضعیت مشابهی داشت. شاگردان سر الکس فرگوسن سپس بایرن مونیخ را که آنها نیز به دنبال سه گانه بودند در فینال لیگ قهرمانان شکست دادند تا برای اولین بار به سه گانه رویایی خود در انگلیس برسند.

 سیتی حالا تنها به یک برد مقابل

 اینترمیلان در فینال هفته آینده لیگ قهرمانان اروپا نیاز دارد تا به دومین تیم تاریخ انگلیس تبدیل شود که سه جام معتبر را در یک فصل بالای سر می‌برد. 

صحبت های زیادی در مورد اینکه دستاورد کدام طرف برای رسیدن به سه گانه بهتر بوده وجود دارد. 

دیوید بکهام در این مورد گفت:« همه ما در این مورد اختلاف نظر داریم، من روز قبل به نوئل [گلگر] گفتم، حتی اگر شما با قهرمانی در لیگ قهرمانان سه گانه را ببرید، تنها یک باشگاه وجود دارد که برای اولین بار سه گانه را کسب کرده و آن ما هستیم. 

این بچه ها [سیتی] سه گانه را به دست آوردند و این افتخار، برای هر بازیکنی یک  رخداد شگفت انگیز است اما تیم ما در حالی این سه عنوان را به دست آورد که همه ما بازیکنان بومی بودیم. همانطور که به نوئل گفتم، فقط یک تیم وجود دارد که بار اول آن را برده است و آن ما بودیم»

حرف های بکهام با واکنش های شدیدی از سمت هواداران سیتی روبرو شد. 

حامیان سیتیزن ها در شبکه های اجتماعی در واکنش به صحبت های شماره 7 سابق شیاطین سرخ نوشتند: « درک می‌کنیم که این افتخار چقدر برای دیوید سخت و تلخ است.»

 دومی نوشت: «سیتی برای اولین بار در دربی ومبلی پیروز شد و این نیز تکرار نخواهد شد.»

 نفر سومی نوشت: «اولین و تنها تیمی که در یک فصل لیگ برتر 100 امتیاز به دست آورده و اولین و تنها تیمی که موفق به کسب چهار گانه داخلی شد ما هستیم.»

 

ارسال نظر