شناسه خبر : 34060

اختصاصی چابک آنلاین؛

شبی در منچستر با نیمار

شبی در منچستر با نیمار

طبق گزارش ها مذاکرات پاریسی ها با منچستر یونایتد بر سر انتقال نیمار پیشرفت بسیار خوبی داشته است.

چابک آنلاین، ایمان گودرزی، بر اساس گزارش لکیپ فرانسه، پاری سن ژرمن و منچستریونایتد بر سر انتقال نیمار 31 ساله به اولدترافورد وارد مذاکره شده اند. 

وینگر برزیلی پس از انتقال رکورد شکن 222 میلیون یورویی از بارسلونا به پاری سن ژرمن، به طور جدی در حال بررسی گزینه ترک پایتخت فرانسه است. 

علاوه بر این، پاری سن ژرمن مانعی برای جدایی بازیکن خود نخواهد بود. نیمار تا سال 2027 با پاری سن ژرمن قرارداد دارد، اما مثل اینکه تمایل باشگاه فرانسوی برای قرار دادن کیلیان امباپه در راس خط حمله و مرکز استراتژی ورزشی خود به مذاق برزیلی خوش نیامده است.

لیکیپ همجنین ادعا می کند که چندین باشگاه لیگ برتری با پاریس در رابطه با نیمار وارد مذاکره شده اند و پیشرفته ترین مذاکره در حال حاضر با منچستریونایتد است.

 شیاطین سرخ در رده چهارم تنها به یک امتیاز برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده نیاز دارند. 

در حالی که رقیب اصلی یعنی منچسترسیتی در مسیر کسب سه گانه قرار دارد، یونایتد باید در تابستان پیش رو قدرت نمایی کند تا بتواند فاصله خود را با همشهری خود کم کند. 

گفته می شود که مذاکرات از همه جهت در حال پیگیری است و از طرفی گزارش شده که کاسمیرو، هموطن خود را برای پیوستن به تیم شیاطین سرخ تحت فشار قرار داده است.

منچستریونایتد به دنبال انتقالی قرضی است اما پاریس ترجیح می‌دهد با فروش دانمی، این بازیکن را از لیست تیمش کنار بگذارد. 

انتظار می رود به زودی دیداری بین لوئیس کامپوس، مشاور ورزشی پاری سن ژرمن و اطرافیان این بازیکن برگزار شود.

 لکیپ همچنین اضافه کرد که چلسی همچنان وضعیت بازیکن را زیر نظر دارد، اما ناکامی آنها در راهیابی به لیگ قهرمانان مانع بزرگ این انتقال خواهد بود.

 

ارسال نظر