شناسه خبر : 33622

اختصاصی چابک آنلاین؛

نبرد کهکشانی ها با سیتیزن ها/ پپ در فکر سه گانه، آنچلوتی در فکر نجات فصل

نبرد کهکشانی ها با سیتیزن ها/ پپ در فکر سه گانه، آنچلوتی در فکر نجات فصل

هیجان انگیزترین بازی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۲/۲۳ سه شنبه در سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد.

چابک آنلاین، ایمان گودرزی، این بازی  فینال زودرس این رقابت هاست و اکثر کارشناسان برنده‌ این بازی را قهرمان قطعی این دوره اروپا می‌دانند. 

طول عمر تقابل های منچستر سیتی و رئال مادرید 11 سال بوده  و دو تیم سال 2012 برای اولین بار به مصاف هم رفتند.

در واقع اکثر بازی های دو تیم، جنگ بر سر رسیدن به فینال بوده است. 

این فصل تیم پپ گواردیولا در مسیر سه گانه قرار دارد و حالا باید در بزرگترین آزمون فصل مقابل سفید پوشان مادرید قرار بگیرد.

ازسوی دیگر شاگردان آنچلوتی که خیلی زود قافیه لیگ را به ژاوی باختند بعد از قهرمانی در"کوپا دل ری" به دنبال قهرمانی و رسیدن به پانزدهمین  جام اروپایی خود هستند تا بتوانند فصل موفقیت آمیزی را پشت سر گذاشته باشند. 

مادرید فصل گذشته درراه رسیدن به چهاردهمین قهرمانی دراماتیک خود در این رقابت ها سیتی را در همین مرحله از پیش روی برداشت.  

این فصل اما تیم پپ یک فرق اساسی با تیم فصل قبلش دارد، آن هم حضور بچه غول نروژی در راس خط حمله است که با آمار هیجان انگیز این فصل  در لیگ برتر انگلیس چشم دنیای فوتبال را به خود دوخته است.

قطعا ارلینگ هالند بدش نمی‌آید بعد از تاریخ سازی در لیگ برتر اولین جام اروپایی خود را در همین فصل اول حضورش در منچستر کسب کند. 

رئال مادرید و منچسترسیتی از نظر آمار رودررو در شرایط مساوی قرار دارند و از 10 مسابقه ای که بین دو تیم برگزار شده، هر دو تیم چهار بازی را برده اند. 

منچسترسیتی در 3 بازی از 4 بازی اخیر خود مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا پیروز شده اما آخرین بازی خود را با نتیجه 3-1 در سانتیاگو برنابئو شکست خورده است. 

منچسترسیتی در سال 2020 در سانتیاگو برنابئو رئال مادرید را 2-1 شکست داد و می‌تواند به اولین تیم انگلیسی تبدیل شود که چندین بار در خارج از خانه دراین ورزشگاه پیروز شده است.

پپ گواردیولا پس از باخت در تنها دو بازی از 15 بازی اول خود مقابل رئال مادرید در تمامی رقابت ها، حالا در 3 بازی از 6 بازی اخیر خود مقابل لوس بلانکوس به عنوان سرمربی شکست خورده است. رئال مادرید در هر سه بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان اروپا دروازه خود را بسته نگه داشته و در 346 دقیقه اخیر خود در این رقابت ها گلی دریافت نکرده است.

 

ارسال نظر