شناسه خبر : 22836

آمپول فشار خون جایگزین قرص می‌شود

آمپول فشار خون جایگزین قرص می‌شود

تزریق داروی فشار خون هر شش ماه یک‌بار (دو نوبت در سال) می‌تواند جایگزین مصرف روزی یک عدد قرص کاهش فشار خون شود.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایسنا، با موفقیت آمیز شدن نتایج یک مطالعه جدید می توان تزریق هر شش ماه یک بارِ آمپول فشار خون را با مصرف روزانه قرص فشارخون جایگزین کرد.

طبق اعلام سرویس سلامت همگانی انگلیس (NHS) حدود یک سوم افراد بزرگسال در انگلیس به عارضه فشار خون بالا مبتلا هستند اما ممکن است بسیاری از ابتلای خود اطلاع نداشته باشند. در حالیکه در اغلب مواقع این عارضه علائم قابل توجهی ندارد، اگر بیمار تحت درمان قرار نگیرد، می تواند خطر حمله قلبی و سکته را افزایش دهد.

حدود ۱۰۰ بیمار از سراسر انگلیس بخشی از ۶۳۰ بیمار در جهان خواهند بود که در این بررسی جدید که در دانشگاه کوئین مری لندن انجام خواهد گرفت، شرکت میکنند.

به گفته متخصصان، افرادی که فشار خون بالا در آنها تشخیص داده می شود معمولا یک بار در روز قرص مصرف می کنند.

انجمن قلب انگلیس (BHF) اعلام کرد: اگرچه همیشه علت ابتلا به عارضه فشار خون بالا مشخص نیست، بیشتر مردم به دلیل رژیم غذایی، سبک زندگی یا شرایط جسمی به آن مبتلا می شوند.

قرار است این بررسی جدید در مدت سه سال انجام شود.

به گزارش اسکای نیوز، متخصصان اظهار داشتند: در مراحل اولیه قرار داریم اما امید نهایی ما این است که ثابت شود این روش درمانی یک راه‌حل عملی، ایمن‌تر و قابل کنترل‌تر برای مقابله با فشار خون بالاست. درمان این عارضه با تزریق دارو دو بار در سال جایگزین بهتری برای مصرف داروهای روزانه است که ما معتقدیم خبر خوشایندی برای بیماران خواهد بود و درمان فشار خون را راحت‌تر می‌کند.

  • ناشناس

    به امیدخدا که هرچه زودتر بتونن تولیدکنند بیماران استفاده کنن

ارسال نظر