شناسه خبر : 33300

سهامداران خرد بزرگترین سرمایه شرکت‌های بورسی به شمار می‌روند

سهامداران خرد بزرگترین سرمایه شرکت‌های بورسی به شمار می‌روند

سعید شیرزادی، مدیرعامل گروه مالی بانک مسکن گفت: "ثمسکن" یکی از نمادهای مهم انبوه‌سازی کشور به شمار می‌رود.

به گزارش روابط عمومی گروه مالی بانک مسکن، سعید شیرزادی، مدیرعامل گروه مالی بانک مسکن، در مراسم سی و سومین سالروز تاسیس شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن با اشاره به  عملکرد مطلوب  شرکت‌ گروه سرمایه‌گذاری مسکن خاطر نشان کرد: برند ثمسکن، امروز یکی از نماد های مهم در بازار انبوه سازی و بورس است که این مسیر باید با تلاش شرکت‌های تابعه این هلدینگ ادامه پیدا کند.
 
وی با اشاره به اینکه سهامداران بسیاری فارغ از هر فراز و نشیبی که در نماد ثمسکن در طی این سالها به وجود آمده است، مثل عضوی از یک خانواده با ما همراه بودند و پای این نماد مانده اند گفت: باید سر تعظیم برایشان خم کرد و قدر آنها را دانست؛ سهامداران خرد، بزرگترین سرمایه ما هستند و باید در مسیر تامین منافع آنها قدم برداشت.
 
شیرزادی ادامه داد: امروزه بسیاری از هلدینگ های نام آشنای ساختمان علاقه به همکاری با شرکت سرمایه گذاری مسکن را دارند؛
وی خاطرنشان کرد: گروه مالی بانک مسکن همیشه در کنار شرکت های تابعه خود بوده و خواهد بود، امید است که شرکت ها نیز قدر این پشتیبانی را بدانند و برای نیل به اهداف و استراتژی های کلان آن حرکت کنند.
 
مدیرعامل گروه مالی بانک مسکن افزود: در سالی که گذشت، سلامت مالی شرکت های تابعه مثال زدنی بود و در مجامع آنها به چشم می خورد، مجامعی که در کمال آرامش و احترام برگزار شد و این مهم باید در سال‌های آتی نیز تکرار شود.
 
شیرزادی یادآور شد: شرکت تامین سرمایه بانک مسکن قابلیت انتشار پنج هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت را برای ثمسکن دارد که باید مورد بررسی قرارگیرد.
 
وی اظهار داشت: اگرچه هنوز ما به مدینه فاضله‌ای که میخواستیم، نرسیدیم اما تک تک همکاران ما در گروه سرمایه گذاری مسکن با دانش علمی به روز فرهنگ خانه ایرانی در وجودشان دارند و آن را اجرا می‌کنند و پروژه‌های فاخری در دست بهره برداری دارند.
 
وی ادامه داد: گروه مالی بانک مسکن با تمام قدرت از تمام ظرفیت‌ها و ابزارها استفاده می‌کنند تا محدودیت مالی برای ساخت مسکن نداشته باشیم و فرهنگ ساخت مسکن ایرانی را جا بیندازیم.
 
ارسال نظر