شناسه خبر : 18023

نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس خبرداد

تأمین ۲۳۰ میلیارد اعتبار برای بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی رزن

تأمین ۲۳۰ میلیارد اعتبار برای بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی رزن

نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس شورای اسلامی از تأمین اعتبار بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی رزن خبرداد و گفت: برای بیمارستان ۱۵۰ تختخوابه شهرستان رزن ۲۳۰ میلیارد تومان اعتبار تأمین شده است.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایسنا، حسن لطفی در گفت‌وگو با اشاره به اینکه تاکنون ۳۰ تا ۳۵ درصد از طرح اجرا شده و از شنبه قرار داد دوم آن آغار می‌شود، اظهارکرد: دستگاه سی‌تی‌اسکن با اعتباری افزون‌بر ۱۲ میلیارد تومان و دستگاه اکسیژن‌ساز با اعتباری افزون‌بر دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان خریداری شده است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در شهرک صنعتی رزن، افزود: پست ۶۳ مگاواتی شهرک صنعتی رزن که از شهرستان رزن جدا شده است، حدود ۳۳ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که چهارمیلیارد تومان از این مبلغ را شرکت شهرک‌های صنعتی استان پرداخت کرده و ۴۰ درصد مبلغ چیزی حدود ۱۲ میلیارد تومان را شرکت توانیر پرداخت کرده است که قرار داد منعقد شده است و در حال اجراست.

لطفی با اشاره به مهم‌ترین اقدامات خود در سطح شهرستان‌های رزن و درگزین، یادآور شد: در ۵ سال گذشته موفق شدیم حدود ۵۲ میلیارد تومان برای زیر ساخت مخابراتی اعتبار تأمین کنیم.

نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رزن در سطح استان رتبه اول در فیبر نوری را دارد، تصریح کرد: براساس استانداردهای جهانی باید به ازای هر ۴۰ کیلومتر یک پایگاه فوریت پزشکی داشته باشیم که تاکنون شش پایگاه فوریت پزشکی در سطح هر دو شهرستان احداث شده است.

وی خاطرنشان کرد:علاوه بر بیمارستان ۱۵۰ تختخوابه،۳۰ درمانگاه و خانه بهداشت ساخته شده وچهار درمانگاه در روستاهای ملابداغ، چایان، سورتجین و درگزین در سال آینده احداث می‌شود.

 لطفی گفت: درمانگاه تأمین اجتماعی با اعتباری حدود ۱۳ میلیارد تومان سال گذشته احداث شده است و آماده خدمات‌رسانی رایگان به بیمه شدگان تأمین اجتماعی است.

 وی با بیان اینکه در پنج سال گذشته ۸۰ درصد روستاهای شهرستان آسفالت‌ریزی شده است، اظهارکرد: در بحث بهسازی روستایی میانگین کشوری ۵۴ درصد است درحالیکه این میانگین در شهرستان رزن به ۶۲ درصد رسیده است.

نماینده مردم رزن ودرگزین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در حوزه بنیاد مسکن رتبه اول را در سطح استان داریم که برای این اقدامات حدود ۴۱ میلیارد تومان اعتبار تأمین شده است، افزود: در حوزه آب شرب هیچ روستایی مشکل حاد ندارد و برای آب شرب حدود ۳۹ میلیارد تومان اعتبار تأمین شده است.

ارسال نظر