شناسه خبر : 14772

"تجربه‌ای متمایز"، شعار جدید و راهبرد اساسی بانک ملت است

"تجربه‌ای متمایز"، شعار جدید و راهبرد اساسی بانک ملت است

مدیرامور اداره کل دفتر مدیریت و روابط عمومی بانک ملت، درباره شعار جدید این بانک، توضیحاتی را ارایه کرد. به گزارش روابط عمومی بانک ملت، این بانک به تازگی در تبلیغات خود از شعار جدید"تجربه ای متمایز" استفاده می کند.

به گزارش چابک آنلاین، علی اکبر صابریان، مدیرامور اداره کل دفتر مدیریت و روابط عمومی بانک ملت درباره طراحی و انتخاب این شعار گفت: شعار جدید بانک روی دو عنصر اساسی تجربه و متمایز بودن تمرکز کرده است. تجربه مجموعه تعاملات ذینفعان با بانک است که این حس خوشایند باعث می شود تا مشتریان از بانک با دید و ذهنیت مثبت صحبت کنند.
 
وی افزود: امروزه، تجربه مشتری به ویژه برای شرکت های خدمت محور مثل بانک در اولویت تمرکز قرار دارد و میتوان گفت، رقابت شرکت ها حول محور تجربه مشتری صورت می گیرد.
 
این مقام مسوول در بانک ملت تاکید کرد: اراده و عمل مدیریت ارشد بانک و کارکنان آن این است که همواره تجربه ای به یادماندنی برای مشتریان خلق و حس خاصی برای آنان ایجاد کنیم.
 
صابریان در پاسخ به این سوال که علت طراحی و تغییر شعار چه بوده است گفت: سازمان ها هم مانند موجودات زنده در طول زمان در حال رشد، نمو و تغییر هستند و بانک ملت تحولات مختلفی را در دوران فعالیت خود تجربه کرده تا به یک برند مقبول، مورد اعتماد و صاحب نام در صنعت بانکداری کشور تبدیل شده است و بنابر مقتضیات زمانی، اهداف، استراتژی ها، ارزش های برند و...  شعار و عناصر برند ممکن است نیازمند تغییر باشد.
 
وی افزود: یک پروژه علمی در بانک ملت با تصویب هیات مدیره و با راهبری مدیریت بازاریابی بانک برای روزآمد سازی و طراحی و شعار جدید اجرا شد و منجر به رونمایی از این شعار یعنی"تجربه ای متمایز" شد.
 
مدیر امور اداره کل دفتر مدیریت و روابط عمومی بانک ملت ادامه داد: صنعت بانکداری در کشور ما پیشرفت های زیادی داشته است و در شرایط کنونی، خدمات متنوعی به مشتریان عرضه می شود و مشتریان ممکن است یک سرویس مشابه را در بانک های مختلف دریافت کنند، اما آنچه باعث تمایز می شود احساس و تجربه ای است که در زمان و مکان ارایه آن خدمت و محصول به مشتری منتقل می شود.
 
صابریان مخاطبان و ذینفعان بانک ملت را طیف وسیعی از مردم، سازمان ها، شرکت ها و سهامداران ذکر کرد و افزود: از آنجایی که خلق تجربه متمایز برای همه ذینعفان بانک باید صورت بگیرد، این مفهوم و اصل به یک وظیفه همگانی در بانک ملت تبدیل شده است.
 
دبیر کمیته تبلیغات بانک ملت در پایان، از پرداخت سودقطعی به سپرده های مدت دار سال 98 این بانک و راه اندازی وب اپلیکیشن برای دارندگان گوشی های آیفون و رفع دغدغه آن ها به عنوان مصادیقی از تجربه متمایز در سال 99 یاد کرد.

slogan-mellat

ارسال نظر