شناسه خبر : 10206

بانک‌ها در بازپرداخت وام‌ها شرایط مشتریان را لحاظ کنند

بانک‌ها در بازپرداخت وام‌ها شرایط مشتریان را لحاظ کنند

رئیس کل بانک مرکزی به مدیران بانک‌ها توصیه کرد شرایط امروز اشخاص حقیقی و حقوقی را که دچار وقفه در آمدی شدند در نظر بگیرند.

به گزارش چابک‌آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، رئیس کل بانک مرکزی در فضای مجازی نوشت: به مدیران بانک‌ها توصیه می‌کنم، شرایط امروز اشخاص حقیقی و حقوقی را که دچار وقفه در آمدی شدند در نظر گرفته و در خصوص تمدید زمان و نحوه وصول اقساط وام ها، همراهی لازم را با مشتریان به عمل​ آورند و مراعات وضعیت آن‌ها را بکنند.

 عبدالناصر همتی نوشت: با توجه به تعطیلی یا کاهش فعالیت برخی از کسب و کار‌های کشور، که ممکن است کاهش عایدی برخی واحد‌ها و صنوف و حتی اشخاص حقیقی را در پی داشته باشد، به مدیران بانک‌ها توصیه می‌کنم، شرایط امروز اشخاص حقیقی و حقوقی را که از این بابت دچار وقفه در آمدی می‌شوند در نظر گرفته و در خصوص تمدید زمان و نحوه وصول اقساط وام ها، همراهی لازم را با مشتریان به عمل​ آورده و مراعات وضعیت آن‌ها را بکنند. 

 وی ادامه داده است: در خصوص شرایط ناشی از شیوع کرونا، تاکید بر دو نکته را، خطاب به مدیران و همکاران بانکی خود ضروری می‌دانم.

این روزها، با وجود ریسک فعالیت در شعب بانک ها، شاهد تلاش‌ها و زحمات همکاران عزیز نظام بانکی، برای خدمت به مردم، خصوصاً در شعب بانک‌ها هستیم. مردم عزیزمان قطعاً قدر تلاش این عزیزان را می‌دانند. من نیز به سهم خودم، به تمامی همکاران خوبم خسته نباشید گفته و ضمن توجه دادن به دستورالعمل‌های بهداشتی، بابت تلاش‌های آنها، قدردانی می‌کنم.

ارسال نظر