شناسه خبر : 20566

سقف پاداش پایان خدمت کارکنان دولت مشخص شد

سقف پاداش پایان خدمت کارکنان دولت مشخص شد

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ گفت که کمیسیون تلفیق مصوب کرد که سقف پاداش پایان خدمت کارکنان دولت در سال آینده ۴۷۲ میلیون تومان شود.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایسنا، رحیم زارع با اشاره به جلسه صبح امروز کمیسیون تلفیق گفت: در لایحه بودجه سال آینده دولت پیشنهاد کرده بود که پاداش پایان خدمت کارکنان تا سقف ۴۴۵ میلیون تومان باشد که کمیسیون تلفیق آن را به میزان ۴۷۲ میلیون تومان افزایش داد.

در پیش‌بینی‌های مربوط به حقوق و دستمزد در لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ در رابطه با پاداش پایان خدمت کارکنان آمده بود که برای کارکنان مشمول ماده ۱۰۷ قانون مدیریت خدمات کشوری با احتساب فوق‌العاده بند ۱۰ ماده ۶۸ این قانون به مقامات، روسا، مدیران و کارکنان کلیه دستگاه‌های اجرایی مشمول ماده ۲۹ قانون برنامه ششم توسعه و همچنین وزارت اطلاعات، نیروهای مسلح و سازمان انرژی اتمی در ازای هر سال خدمت حداکثر تا ۳۰ سال و تا سقف ۴۴۵ میلیون تومان است.

بر اساس ماده ۱۰۷ قانون مدیریت کشوری به کارمندان مشمول این قانون که بازنشسته می‌شوند به ازای هر سال خدمت یک ماه آخرین حقوق و مزایای مستمر تا ۳۰ سال به اضافه وجوه مربوط به مرخصی‌های ذخیره شده پرداخت خواهد شد.

ارسال نظر