شناسه خبر : 39705

اختصاصی چابک آنلاین؛

فروش کالا در صنف تزئینات داخلی ساختمان با حداقل سود است

فروش کالا در صنف تزئینات داخلی ساختمان با حداقل سود است

رییس هیات مدیره اتحادیه صنف تزیینات داخلی ساختمان تهران،اظهار کردکه امروزه بیشترین خرید محصولات تزئینات داخل ساختمان، توسط افرادی است که مسکن متعلق به خودشان است و برای ایجاد تنوع و یا بازسازی ساختمان در ان خصوص اقدام می کند.

به گزارش چابک آنلاین، " آیدا چودار میلانی" در گفت و گو با چابک آنلاین بیان کرد: از نیمه اول  سال ۱۴۰۲، صنف تزئینات داخلی ساختمان در فروش کالاهایی اعم از کاغذ دیواری ، موکت ، پارکت ‌لمینت، کفپوشهای PVC ، پرده های عمودی وافقی ‌انواع دیوار پوش های MDF و PVC در رکود به سر می برد که واحدهای صنفی بدلیل هزینه های زیاد واجاره واحد صنفی، کالا را با حداقل سود به مصرف کننده عرضه می‌کنند. 

وی با اشاره به اینکه، شکایت دراتحادیه محصولات تزئینات داخلی ساختمان به نسبت سال های گذشته کمتر شده، اظهار کرد: اتحادیه با همفکری واردکنندگان و تولیدکنندگان جهت نظم بخشیدن به بازار کار و خدمات آن و همچنین ارائه قیمت عرف منطقه در خصوص نصب انواع کالاهای تزئینات ساختمانی، اقدام کرده تا از خریداران مبلغ بیشتردریافت نشود.

طراحی داخلی

رییس هیات مدیره اتحادیه صنف تزیینات داخلی ساختمان تهران، خاطرنشان کرد: برای ساماندهی توسط بازرسین از واحد های صنفی، بازرسی بعمل آمده تا قیمت عرف منطقه رعایت شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر اتحادیه محصولات تزئینات داخلی ساختمان تهران، حدود ۸۰۰ عضو فعال دارد، بیان کرد: از شروع سال 1402، حدود ۳۰۰ نفر از اعضا و خانواده های این صنف، تحت پوشش بیمه تکمیلی دانا هستند.

 

ارسال نظر