شناسه خبر : 29353

اختصاصی چابک آنلاین؛

رتبه های برتر بیشترین درآمد عملیاتی شرکت های ساختمانی مشخص شدند

رتبه های برتر بیشترین درآمد عملیاتی شرکت های ساختمانی مشخص شدند

بررسی عملکرد ۱۲ شرکت ساختمانی فعال در بورس درسال مالی منتهی به ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۱، نشان می دهد که فعالیت ۹ شرکت منجر به سود خالص ۳۵۹ میلیارد تومانی شده است .

چابک آنلاین، شراره عبازاده، از میان دوازده شرکت ساختمانی فعال در بورس،  بیشترین درآمد عملیاتی مربوط به شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران با 292 میلیارد تومان بوده  است .

شرکت های سرمایه گذاری مسکن پردیس و سرمایه گذاری مسکن الوند به ترتیب با 289 و 174 میلیارد تومان درامد عملیاتی در سال مالی منتهی به 31 شهریور ماه سالجاری، در رتبه های دوم و سوم بیشترین درامد عملیاتی قرار گرفته اند .

ازمیان دوازده شرکت ساختمانی فعال در بورس، شرکت تامین مسکن جوانان با کسب درآمد عملیاتی معادل 478 میلیون تومان ،کمترین درآمد عملیاتی را داشته است .

بر اساس این گزارش، سودخالص شرکت سرمایه گذاری مسکن پردیس در سال مالی منتهی به 31 شهریور ماه 1401 معادل 167 میلیارد تومان بوده که رتبه اول بیش ترین سود خالص را از میان 12  شرکت ساختمانی مورد بررسی  به خود اختصاص داده است .

شرکت های سرمایه گذاری مسکن الوند و سرمایه گذاری مسکن شمال غرب به ترتیب با کسب سود خالص معادل 71 میلیاردتومان  و 32 میلیارد تومان در سال مالی منتهی به 31 شهریور ماه 1401، رتبه دوم و سوم سودده ترین شرکت های ساختمانی را به خود اختصاص داده اند .

photo_2022-12-10_12-02-57

 

ارسال نظر