شناسه خبر : 31281

توافق نهاد‌های حمایتی استان گلستان برای پرداخت وجه اولیه مسکن متقاضیان تحت پوشش

توافق نهاد‌های حمایتی استان گلستان برای پرداخت وجه اولیه مسکن متقاضیان تحت پوشش

مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان گفت: بر اساس توافقاتی که با مدیران کل کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی استان امضا شد، این دو نهاد وجه اولیه متقاضیان مشمول طرح مسکن نهضت ملی را پرداخت می‌کنند

به گزارش چابک آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ، مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان گفت : بر اساس توافقاتی که با مدیران کل کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی استان امضا شد ، این دو نهاد وجه اولیه متقاضیان مشمول طرح مسکن نهضت ملی را پرداخت می کنند .


ملک همچنین از انعقاد تفاهم نامه ای با نماینده قرارگاه امام حسن مجتبی برای ساخت دو هزار واحد مسکونی در سطح استان خبر داد و گفت: ۵۰ درصد از این تعداد واحدها به متقاضیان تحت پوشش نهادهای حمایتی تعلق می گیرد.


به گفته وی در استان گلستان طی چهار سال بیش از ۶۲ هزار واحد مسکونی ساخته خواهد شد که تا کنون بیش از 93 هزار نفر در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند و از این تعداد ۶۹ هزار و ۳۴ نفر حائز شرایط اولیه هستند.


رئیس شورای هماهنگی امور راه وشهرسازی گلستان همچنین گفت: تا کنون ۳۳۴ هکتار زمین به صورت قطعی در استان تامین شده و از این مقدار سند مالیکت ۲۸۹ هکتار به نام سازمان ملی زمین و مسکن انتقال یافته است .

ارسال نظر