شناسه خبر : 29199

اختصاصی چابک آنلاین؛

تامین مصالح ساختمانی توسط کارگروه های متخصص ۱۵ درصد هزینه هارا کم می کند

تامین مصالح ساختمانی توسط کارگروه های متخصص  15 درصد هزینه هارا کم می کند

مدیرعامل کنسرسیوم وندور لیست ایران، با اشاره به شیوه های نوین مدیریت وتامین مصالح ساختمانی در کشورهای پیشرفته دنیا، اظهارکرد:اکثر فعالیت های ساختمانی ازجمله تامین مصالح ساختمانی در صنعت ساختمان کشور به صورت سنتی و توسط کارفرما انجام می شود، در صورتی که صنعت ساختمان در بیشترکشورهای دنیا به سمت پویایی رفته و خرید، تامین و تجهیز مصالح ساختمانی توسط کارگروه های متخصص انجام می شود.

چابک آنلاین، شراره عبازاده، حسین محمدزاده، در گفتگو با چابک آنلاین، افزود: مجموعه کنسرسیوم وندور لیست در زمره بزرگ ترین شرکت های تامین و تجهیزکالای ساختمانی در ایران بوده که صفر تا صد تامین مصالح ساختمانی را بدون هیچ محدودیت جنس و برند برای کارفرما تامین می کند.

وی،خاطر نشان کرد: تامین مصالح ساختمانی توسط کارفرما اغلب زمان و هزینه زیادی را به دنبال دارد در صورتی که اگر تامین و تجهیز این مصالح توسط کارگروه های متخصص انجام شود، 15 درصد هزینه های تمام شده کارفرما  و 20 درصد زمان تحویل کالا کاهش پیدا می کند.

مدیرعامل این شرکت تامین و تجهیز کالای ساختمانی، ادامه داد:از دیگر مزایای تامین مصالح ساختمانی از طریق شرکت های تامین کننده این است که مصالح ساختمانی خریداری شده از نظر کیفی و کمی توسط مجموعه کنترل می شود و نیاز به حضور کارفرما در پروژه نیست.

محمدزاده،با اشاره به اینکه بیش از دو هزار تامین کننده مصالح ساختمانی داخلی وخارجی عضو مجموعه وندور لیست هستند، گفت: باتوجه به اینکه درحال حاضراغلب تامین کننده های مصالح ساختمانی دغدغه فروش دارند، شرکت های تامین کننده مصالح علاوه بر اینکه شرایط فروش را برای واحدهای تولیدی فراهم می کند، بستری فراهم کرده که بر اساس آن، تولید کنندگان و تامین کنندگان مصالح ساختمانی در زمینه کیفیت مصالح با یکدیگر رقابت کنند.

وی، افزود: برخی از مصالح ساختمانی داخلی در مقایسه با نمونه های مشابه خارجی کیفیت بالاتری دارند هر چند که  با توجه به سنتی بودن صنعت ساختمان، تولید برخی از مصالح نوین در ایران مقرون به صرفه نیست، درصورتی که دستمزد ساعتی نیروی کار در ایران یک هشتم دستمزد نیروی کاردر اروپا  است.

مدیرعامل شرکت وندور لیست ایران، گفت: سبک سازی ساختمان یکی از مباحث مهم و روز دنیاست که پتانسیل پیاده سازی آن در صنعت ساختمان کشور وجود دارد و قادر به تولید مصالح ساختمانی با بهترین کیفیت هستیم.

 

ارسال نظر