شناسه خبر : 23812

برخورد با ساختمان‌های ناایمن در دستور کار شهرداری منطقه ۲

برخورد با ساختمان‌های ناایمن در دستور کار شهرداری منطقه ۲

شهردار منطقه ۲ گفت: در راستای حفظ منافع، امنیت وآرامش شهر و شهروندان، شناسایی و برخورد جدی با ساختمان های ناایمن دردستور کار منطقه قرار دارد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از مهر، مهدی صالحی در جلسه کمیته ایمنی ساختمان‌های ناایمن که با حضور نمایندگان آتش نشانی و مدیران شهرداری این منطقه برگزار شد، با تأکید بر اولویت مدیریت منطقه در شناسایی و رفع خطر ساختمان‌های ناایمن گفت: شناسایی و برنامه ریزی جهت رفع خطر با ساختمان‌های آسیب پذیر از منظر ایمنی از اولویت‌های مدیریت منطقه است.

وی با تاکید بر برخورد جدی و اقدامات قاطعانه با ساختمان‌های ناایمن خاطرنشان کرد: بر اساس بند ۱۴ ماده ۵۵ مبنی بر اتخاذ تدابیر مؤثر و اقدام لازم برای رفع خطر از بناهای ناایمن و پرخطر، اقدامات قانونی برای رفع موارد اعلامی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران صورت می‌گیرد.

شهردار منطقه ۲ در ادامه بر بهره گیری از تمامی ظرفیت‌ها و فرآیندهای قانونی برای افزایش ایمنی ساختمان‌ها و پیشگیری از حوادث تاکید کرد و گفت: تاکنون بیش از ۵۴۷ مورد اخطار برای اماکن مختلف صادر شده است و مدیریت شهری در راستای صیانت از منافع شهر و شهروندان، به طور جدی به این مساله می‌پردازد وبا هماهنگی مراجع قضائی نسبت به چگونگی فعالیت این مراکز اقدام می‌شود.

صالحی افزود: همزمان با اقدامات قانونی، اطلاع رسانی و آگاه‌سازی شهروندان در خصوص ساختمان‌های پرخطر نیز در دستور کار قرار دارد.

ارسال نظر