شرکت بیمه خسارت آتش‌نشانی را درآتش سوزی شکوهیه قم قبول ندارد!

شرکت بیمه خسارت آتش‌نشانی را درآتش سوزی شکوهیه قم قبول ندارد!

مدیرعامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به خسارت ۲۰۰ میلیارد ریالی آتش‌سوزی اخیر شهرک شکوهیه به آتش‌نشانی قم، گفت که شرکت بیمه‌ خسارت آتش‌نشانی را قبول ندارد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایرنا، عباس جعفری تصریح کرد:دردو سال اخیر و در پی حوادث آتش‌سوزی ۱۷ مورد اعزام نیرو به شهرک شکوهیه داشتیم که این‌ها برای شهرداری هزینه‌دار است و ما نیز تاکنون هیچ موقع هزینه‌ای دریافت نکرده‌ایم.

وی، ادامه داد: در آتش‌سوزی شهرک شکوهیه از خسارت میلیاردی جلوگیری کردیم، ولی بیمه‌ خسارت آتش‌نشانی را قبول ندارد، اگر آتش‌نشانان از بروز آتش و پیشروی آن جلوگیری نکرده بودند باید بیمه‌ها میلیاردها تومان خسارت می‌دادند.

جعفری با بیان اینکه تنها آتش‌سوزی اخیر ۲۰۰ میلیارد ریال به تجهیزات این سازمان خسارت وارد کرده است‌، افزود: کارخانه‌ای که دچار آتش‌سوزی شد در آن مواد شیمیایی وجود داشته و محصول آن نیز تولید رنگ و رزین است و یک سری مواد شیمایی خاص مثل الکل در آن استفاده می‌شود.

راس ساعت ۶ و ۲ دقیقه دوازدهم اردیبهشت‌ماه جاری حادثه حریق در یکی از واحدهای صنعتی واقع در شهرک صنعتی شکوهیه رخ داد که در پی آن ۲ خودرو عملیاتی آتش‌نشانی و تعدادی از خودروهای شخصی دچار حریق شد.

در این حادثه ۲ آتش‌نشان به دلیل سوختگی به بیمارستان اعزام شدند که یکی از آتش‌نشانان پس از دریافت خدمات پزشکی از بیمارستان مرخص شد و دیگری به دلیل شدت سوختگی در یکی از مراکز درمانی قم بستری شده‌ است.

شهرک صنعتی شکوهیه قم در ۱۲ کیلومتری محور قدیم قم - تهران در زمینی به مساحت بیش از یک‌هزار هکتار واقع شده است.

 

ارسال نظر