شناسه خبر : 1174

وزیر تعاون:

اختصاص وام به تنهایی منجر به اشتغالزایی نمی‌شود

اختصاص وام به تنهایی منجر به اشتغالزایی نمی‌شود

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان این‌که اختصاص وام به تنهایی منجر به اشتغالزایی نمی شود، گفت: باید سیاست هایی را در پیش بگیریم که اشتغالزایی را به دنبال داشته باشد.

به گزارش چابک آنلاین، علی ربیعی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به احداث درمانگاه تامین اجتماعی در شهرستان میانه، اظهار کرد: بسیار علاقه مندیم که در صورت احراز شرایط لازم، احداث بیمارستان تامین اجتماعی در این شهرستان در اولویت قرار گیرد. 

وی با بیان این‌که هم اکنون یک درمانگاه تامین اجتماعی در شهرستان میانه برای کارگران و بازنشستگان این شهرستان خدمات ارائه می دهد، گفت: به منظور بهبود و گسترش خدمات درمانی به بیمه شدگان تامین اجتماعی این شهرستان، فعالیت این درمانگاه به حالت شبانه روزی در خواهد آمد. 

وی با اشاره به این‌که آمار بیکاری در شهرستان میانه مناسب نیست، عنوان کرد: رفع مشکل بیکاری در اولویت بوده و برنامه های مختلفی برای مرتفع کردن این موضوع انجام شده است.

ربیعی با بیان این‌که اختصاص تسهیلات اشتغال فراگیر می تواند در راستای رفع بیکاری در شهرستان‌ها موثر باشد، افزود: شهرستان میانه از ظرفیت های مناسبی در حوزه های مختلف گردشگری، صنایع دستی و معدنی برخوردار است که باید از این پتانسیل ها به نحوه احسن استفاده کرد. 

وی عنوان کرد: رویکرد ما در بحث اشتغال باید با هدف جذب افراد برای سرمایه گذاری، آموزش و اختصاص وام و حمایت از آن ها باشد. 

 

ارسال نظر