شناسه خبر : 14777

میزان خسارت‌های پرداختی به مردم برای تصادفات افزایش می‌یابد

میزان خسارت‌های پرداختی به مردم برای تصادفات افزایش می‌یابد

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از تصویب کلیات لایحه اصلاحی قانون بیمه اجباری خسارات وارد شده به شخص ثالث خبر داد که بر اساس آن میزان خسارت‌های پرداختی به مردم برای تصادفات افزایش می‌یابد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایرنا، «محمدرضاپور ابراهیمی داورانی» ‌در تشریح نشست روز یکشنبه کمیسیون اقتصادی مجلس به خبرنگاران گفت: لایحه اصلاحی ماده (۸) قانون بیمه اجباری خسارات وارد شده به شخص ثالث بر اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه در کمیسیون بررسی و تصویب شد که بر اساس آن میزان خسارت‌های پرداختی به مردم برای تصادفات افزایش می‌یابد.

 رییس کمیسیون اقتصادی همچنین از تصویب طرح اصلاح قانون اتاق بازرگانی خبر داد و گفت: براساس این مصوبه مقرر شد کمیته‌ای تخصصی متشکل از نمایندگان مرکز پژوهش‌های مجلس، مرکز پژوهش‌های اتاق بازرگانی، کمیته بازرگانی کمیسیون اقتصادی و نمایندگان وزارت صمت و... مواد و محتوای این طرح را بررسی کنند.

 نماینده مردم کرمان در مجلس افزود: کلیات طرح اصلاح قانون اتاق بازرگانی به منظور ارتقای توانمندی‌های بخش خصوصی و رفع ضعف‌های موجود در کمیسیون اقتصادی تصویب و مقرر شد جزییات آن نیز ظرف مدت ۳ ماه بررسی و ابتدای سال ۱۴۰۰ کمیسیون اقتصادی به آن رسیدگی کند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رای‌گیری درباره لایحه توسعه محدوده منطقه آزاد تجاری -صنعتی انزلی اعاده شده از شورای نگهبان سومین دستورکار کمیسیون اقتصادی بود که مراعا ماند تا گزارش کمیسیون در چارچوب ایرادات شورا تدوین شود.

 

ارسال نظر